;
coinex

نسخه اندرویدی ChatGPT در گوگل پلی ظاهر شد

نسخه اندرویدی ChatGPT در گوگل پلی مشاهده شد. این اپلیکیشن مدتی می‌شود که در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل iOS قرار دارد.

نسخه اندرویدی ChatGPT در فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی منتشر شد. کاربران سیستم‌عامل iOS مدتی است که از اپلیکیشن هوش مصنوعی OpenAI بهره می‌برند اما خبری از اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید نبود. حال باوجود اینکه پیشتر وعده انتشار این اپ برای اندروید در آینده نزدیک داده شده بود، این نرم‌افزار در گوگل‌پلی رؤیت شده است.

بیشتر بخوانید: ورلد کوین (Worldcoin) به عنوان ارز دیجیتال خالق ChatGPT راه‌اندازی شد

نسخه اندرویدی ChatGPT در گوگل‌پلی منتشر شد

در اوایل سال جاری، اپلیکیشن iOS چت جی پی تی انتشار یافت و با استقبال کاربران علاقه‌مند به هوش مصنوعی در آیفون روبرو شد. اکنون پس از گذشت چند ماه، نسخه اندرویدی اپلیکیشن ChatGPT نیز سر از فروشگاه گوگل پلی درآورده است. البته فعلا امکان استفاده از این اپ وجود ندارد.

نسخه اندرویدی ChatGPT در گوگل‌پلی منتشر شد

نسخه اندرویدی این چت‌بات هم‌اکنون در فروشگاه گوگل پلی فهرست شده، اما در حال حاضر فعال نیست و احتمالا طی روزهای آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهندگان هم‌چنین با انتشار چند اسکرین شات، چشم‌اندازی کلی از محیط نرم‌افزاری این برنامه را ارائه داده‌اند.

به‌نظر می‌رسد رابط کاربری این اپلیکیشن نیز مانند نسخه iOS خواهد بود که محیط یکپارچه آن برای کاربران هر دو سیستم‌عامل یک مزیت بزرگ به‌شمار می‌رود. نسخه اندرویدی اپلیکیشن چت GPT طی چند روز آینده از طریق فروشگاه پلی استور قابل دریافت خواهد بود. با انتشار نسخه اندرویدی ChatGPT، دیگر لازم نیست به نسخه مبتنی بر مرورگر برنامه تکیه کنید، اما برای استفاده از آن هم‌چنان به اتصال اینترنتی فعال نیاز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسخه اندرویدی ChatGPT چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: گجت نیوز

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر