coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 اعلام شد

زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 به عنوان جدیدترین محصولات گروه خودروسازی بهمن موتور توسط مدیر بازاریابی و فروش محصول این شرکت اعلام شده است.

«نیما مؤمنی»، مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن در جریان رویداد رونمایی از فیدلیتی پرستیژ در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز، در مورد این که چه میزان با کمبود و عدم تخصیص ارز، در ایجاد مشکل در تولید گروه بهمن در نیمه دوم سال تأثیر گذاشته؟ عنوان کرد: «گروه بهمن در هر صورت تلاش می‌کند تمام تعهدات خود را ایفا و مطابق با برنامه تولید پیش برود.»

وی در ادامه افزود: «چرخه تولید تا زمانی که موجودی قطعه در انبارها به پایان برسد ادامه دارد، اما عدم تخصیص ارز می تواند تداوم تولید را با مشکل مواجه کند.»

همچنین مؤمنی در مورد گسترش شبکه خدمات پس از فروش بیان داشت: «گروه بهمن در تمامی استان‌ها و کلان شهرها و همچنین مرکز شهرها نمایندگی دارد و همواره تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات پس از فروش را ارائه کنیم.»

وی در ادامه گفت: «با این حال، ظرفیت و موجودی خودروسازان متفاوت‌ است، اما اگر وضعیت فعلی بهبود پیدا نکند و مشکل ارز همچنان وجود داشته باشد، گروه بهمن هم با چالش مواجه می‌شود.»

در ادامه این رویداد، مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن همچنین در خصوص علت عدم حضور دیگنیتی پرستیژ در آخرین عرضه سامانه یکپارچه فروش اظهار کرد: «تمام ظرفیت تولید یک‌ساله این محصول در اولین مرحله فروش در سامانه تکمیل شده است. این عدم حضور در مرحله دوم به دلیل جلوگیری از معوقات است که در مقابل مردم شرمنده نشویم.»

مؤمنی همچنین ضمن اشاره به اینکه، از دیدگاه گروه بهمن یکی از شیوه‌های فروش که منجر به تعدیل قیمت در بازار خواهد شد بورس‌ کالا بوده، افزود: «قصد داریم محصولات خود را در این پلتفرم به فروش برسانیم، اما با این حال، بهترین روش، فروش در بازار آزاد است که با توجه وضعیت و قوانین در حال حاضر امکان پذیر نیست.»

بیشتر بخوانید: آغاز تلاش برای ممانعت از واردات خودرو کارکرده با نامه‌نگاری با سران سه قوه!

اعلام زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9

همچنین مؤمنی ضمن اشاره به زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 اضافه کرد: «اما با توجه به برخی پارامترها از جمله قیمت ارز و نامشخص بودن قیمت گذاری، هنوز بازه قیمتی این خودرو مشخص نشده است و تا به ثبات نرسیدن پارامترهای قیمت نمی‌توان قیمت قطعی یا حدودی را اعلام کرد.»

زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9

وی در راستای اعلام زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 با بیان اینکه درحال‌حاضر پیکاپ جی 9 در حال طی کردن آخرین مراحل تست‌های استاندارد و شماره‌گذاری است، عنوان داشت: «این پیکاپ نیز در اوایل نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.»

زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9

در خودروی فیدلیتی پرستیژ بنا به گفته عضو گروه مهندسی گروه بهمن وظیفه انتقال قدرت بر عهده یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه‌تر بود که نیروی پیشرانه را به محور جلوی این کراس اوور منتقل خواهد کرد.

اسماعیلی در مراسم رونمایی از فیدلیتی پرستیژ در رابطه با مشخصات فنی این خودرو اعلام کرد: «خودروی جدید بهمن موتور، دارای موتور 1.6 لیتری مجهز به توربوشارژر و پاشش سوخت در داخل سیلندر (Tgdi) است.»

وی همچنین افزود: «فیدلیتی پرستیژ تمامی‌استانداردهای ملی ایران و اروپا را اخذ کرده است.»

از طرفی مدیر بازاریابی و فروش بهمن دیزل در ادامه این جلسه درباره عرضه محصولات گروه بهمن در بورس اظهار داشت: «امروز (سه شنبه 23 خرداد 1402) عرضه خودروهای کار و تجاری سیبا موتور را در بورس کالا داشتیم که کمک به اعتدال بازار است.»

طبق اعلام مارکلاهی، عرضه دیگر محصولات گروه بهمن در 28 خرداد ماه انجام می‌پذیرد. همچنین عرضه 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا در ماه جاری ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (34 نظر)

    شرکت بهمن بهتره اول به تعهدات خود در طرح یکپارچه عمل کنه،بلاتکلیف موندیم،نه اطلاع رسانی می‌کنه و نه دعوتنامه میفرسته

    پاسخ

    آیا مسول یا مسلمانی هست کمک کنه به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما نمیتونم حتی دکتر ببرم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام از دیشب چیزی نخوردن و شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی به خانه برم، جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ

    فیدلیتی میخام اقساطی بدین بخریم

    پاسخ

    بیااااا

    پاسخ

    اگه مردم ایران نبود اینارو به گی قالب می کردین

    پاسخ

    چرا قیمت ریسپکت اعلام نمیشه توسط شورای رقابت؟؟؟؟!!!!!
    البته قیمت محصولات دیگه بهمن هم که توسط شورای رقابت اعلام کرده هم اجرا نمیکنه…
    هیچ چیزی بالاتر از صداقت نیست با مردم صادق باشین باز به این مردم نیاز میرم دارین

    پاسخ

    G9 وانت خوب بروز است به شرطی که فول اپشن انرا در ایران با موتور قدرتمند به مردم تحویل بدهید .. به خاطر نفعتان از اپشنهایش کم نکنید .. ملت ایران لیاقت سوار شدن بهترینها رادارند وسلام

    پاسخ

    G9 وانت خوب بروز است به شرطی که فول اپشن انرا در ایران با موتور قدرتمند به مردم تحویل بدهید .. به خاطر نفعتان از اپشنهایش کم نکنید .. ملت ایران لیاقت سوار شدن بهترینها رادارند وسلام

    پاسخ

    تابستان تموم شد،اس ام اس برای من نیومد

    پاسخ

    برای ما هم پیامک نیومده، خدا میدونه چه نقشه ای تو سر دارن که سر ما مردم میخوان پیاده کنند.ما نوبت تحویل تابستون402 هستیم.هیچ اطلاعیه و پیامک و فراخوان و قیمتی ندادن،بنظر میاد میخوان بزارن دقیقه نود که ملت میرن پیاده روی اربعین و اونموقع پیامک بزنن که نرسه دست هیچ کس وبه این ترتیب تعداد قابل توجهی بصورت اتومات انصرافی حساب بشن و اون قسمتی هم که پیامک دریافت میکنن با قیمتهایی مواجه بشوند که نتوانند در عرض چند روز فرصت واریز، تامین وجه کنند و ریزش داشته باشند.

    پاسخ

    مردم ار تنها نمایندگی که راضی نیستن بهمن موتور است هیچ وقت بازم میگم هیچ وقت به وعده خودش عمل نکرده

    پاسخ

    باسلام بنده خواهانه دو دستگاه دیگینیتی پرستیژ از شرکت بهمن موتور میباشم ودر 27خرداد1402نیز در بورس کالا شرکت کردم ولی متاسفانه عرضه لغو شد خواهشمندم دوستگاه ازین محصول را به بنده بصورت نقدی بفروشید

    پاسخ

    سلام
    تابستان1402فیدلیتی برنده یکپارچه اول هستیم ولی خبری نیست تاکی قراره بلاتکلیف باشیم.
    گروه بهمن از هر ترفندی استفاده میکنه که مدل پرایم راکه شورای رقابت قیمت داده عرضه نکنه به جاش از پرستیژ که تعیین قیمت نشده از طرف شورای رقابت به مردم به هر قیمتی که دلش خواست قالب کنه واقعا هیچ مسئولی نیست تو مملکت که مطالبه گری کنه که چرا مردمی که حدوداً چهار ماهه ثبت نام کردند وبه سامانه یکپارچه اعتماد کردند وپولشون رو گذاشتند فراخوان نمیدید ؟

    پاسخ

    چرا استان یزد نمایندگی بهمن موتور دیگنیتی وفیدلیتی ندارد هر چه پیگیر میشویم کسی پاسخگو نیست. ما برای سرویس گارانتی خیلی مشکل داریم که به استان های دیگر سفر کنیم.

    پاسخ

    چرا استان یزد نمایندگی بهمن موتور دیگنیتی وفیدلیتی ندارد هر چه پیگیر میشویم کسی پاسخگو نیست. ما برای سرویس گارانتی خیلی مشکل داریم که به استان های دیگر سفر کنیم.

    پاسخ

    هوالخالق قادرمتعال والرئوف؛
    سلام، خداقوت
    تازمانی که بازارخودروازمحل تولید، مونتاژوواردات اشباع نشودونیاز
    مصرف کنندگان واقعی ومردم با
    قیمت مناسب وعادلانه به روز
    تأمین نگرددوتعهدات شرکت های
    عرضه کنندهٔ خودروهانیزبه روزانجام
    نگردد، عرضهٔ همهٔ ماشین هاباید
    تحت نظارت دولت وحکمرانی درسامانهٔ یکپارچهٔ باشد.
    *همواره رکن اصلی جامعه، پایداری وبقاء،رشدوتعالی هرنظام مردم هستند.

    پاسخ

    شما که می‌گویید در مرحله دوم شرکت نکردید به خاطر اینکه شرمنده مردم نشید بس چرا می‌خواستید در بورس چند صد دستگاه را بفروشید بس دیگه این همه دروغ همه مردم خیلی بالاتر از اینها فهمیده ترند شماها فقط به فکر اینکه گران‌تر بفروشید و جیب های خود را پر کنید لطفا برای نقشه های خود مردم را بهانه نکنید یعنی مسولین متوجه این حرکت شما نشدند چرا ….

    پاسخ

    اتفاقا گروه بهمن بیشتر به این کارخونه سپاهی خصولتی میاد…واقعا یه گروه هستن از آدمای شرف ندار همه فن حریف…از سپاهی و میرسلیمو منافقو آقازاده و همه دزدان در گروه بهمن هستن.بهترین گزینه گروه دزدان بهمن هست…مردمی که خودرو از بهمن ثبت نام کردید در سامانه یکپارچه…یه قالپاقش رو به ما مردم عادی نمیدن..همش واسه باج دادن و سیبیل چرب کردن هست…محض اطلاع به گفته سازمان تعزیرات گروه بهمن مبلغ سیزده هزار میلیارد گران فروشی کرده…

    پاسخ

    چرا زمان تحویل مرحله اول سامانه یکپارچه توسط بهمن موتور اعلام نمیشه؟؟؟؟

    پاسخ

    چون اسم شون گروه بهمن نیست اسمشون گروه دزدان است

    پاسخ

    گروه بهمن هم به نوعی همون معنی دزدان رو میده چون یاداور ماه ورود دزدان وطن فروش است

    پاسخ

    وطن فروش اونی بود که از کشور بیرونش کردیم وگرنه علاوه بر بحرین مثل پدرش مابقی کشور هم میداد همسایه ها

    پاسخ

    احمق

    شرکت بهمن بهتره اول به تعهدات خود در طرح یکپارچه عمل کنه،بلاتکلیف موندیم،نه اطلاع رسانی می‌کنه و نه دعوتنامه میفرسته

    پاسخ

    حیف از شناسنامه ام که بخاطر انتخابات این دولت ضعیف مهر داخلش خورده
    دولتی که نمیتونه جلو این گرانفروشی منتاژکاران رو بگیره و اینقدر ضعیف است که بعد از گذشت سه ماه هنوز نتونسته قیمت مصوب خودش رو اجرایی کنه
    دولت ضعیفی که ارز دولتی که سهم مردم است رو به این منتاژکاران ازخدا بی خبر میده و اونا با قیمت آزاد خودرو خود رو میفروشن
    به نظر من دولت باید با ازای هر خودرو که به قیمت مصوب و به مشتریان سامانه یک پارچه فروخته شد ارز دولتی به منتاژ کاران بده غیر از این نده

    پاسخ

    ملت بوقلمون صفت حالا اگه خودرو ارزون شده بود رییسی خوب بود شاخص رای دهندگان ما ملت رو ببین

    پاسخ

    چرا بهمن موتور به مصوبه شورای رقابت تن نمیده چرا خودروهای نوبت تابستان طرح یکپارچه فراخوان نمیزنه چرا به نمایندهای مجلس خودرو هدیه داده همشون درغگو هستن و هیچ احترامی به مشتریان خود نمی‌گذارند. مافیای اصلی در بحث خودرو همین بهمن موتور هست

    پاسخ

    همه شرکتها ثبت نام و تحویلخودرو های سامانه یکپارچه را انجام دادند بجز بهمن موتور
    باید میپرسیدین کی قراره اینایی که واسشون زدین تحویل تابستان 1402 تکلیفشون روشن بشه؟

    پاسخ

    بر پدر دروغگو کم حواس لعنت
    اگه ظرفیت تا پایان سال تکمیله چطوری توی بورس دیگینیتی پرستبژ را عرضه می کنید لعنت بهتون دلالهای انحصاری فروش چرا تموم نمی شید

    پاسخ

    با سلام متشکرم که اشغال های چینی رو بدون تامین قطعات وارد میکنید به قیمت دوبرابر هم رده خودرو تویوتا بنز بی ام دبلیو و جی ام سی میفروشید

    پاسخ

    واقعا لعنت برپدرومادرتون با این دروغاتون

    پاسخ

    مردم ایران اجماعا با دروغ و دروغگوئی منافاتی ندارن و شما هم بر همین مبنا فقط دروغ میگید و کلک سوار میکنید
    خدا ریشه همتونو بسوزونه انشالله

    پاسخ