coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

«بیگانه ای با من است» یک مجموعه‌ی درام و خانوادگی به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان است. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است می‌پردازیم.

سریال بیگانه ای با من است به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۱۳۹۸–۱۳۹۹ ساخته شده است. این مجموعه اولین بار در آذر ماه سال ۱۳۹۹ از شبکه دو سیما پخش شد.

این سریال از شنبه (7 مرداد ماه 1402)، دوباره از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. در ادامه ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال یلدا از شبکه تماشا 

ساعت پخش سریال عشق کوفی از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال بیگانه ای با من است هر روز عصر ساعت 18:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 24:00، 06:00 و 14:00 روز بعد که زمان تکرار سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا
ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا

در این سریال زنده‌یاد پرویز پورحسینی، شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، نگار عابدی، مهدیه نساج، ایوب آقاخانی، محمد زنگنه، سامرند معروفی، مهرداد ضیایی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهران رجبی، مینا جعفرزاده، مهدی فقیه، پیام احمدی نیا، نسرین بابایی، نبی الله پیرهادی، سپیده خداوردی، وحید نفر، لیلی فرهادپور و میلاد میرزایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

زنده‌یاد پرویز پورحسینی بازیگر محبوب و مشهور، آخرین نقش‌آفرینی خود را در این سریال داشتند.

خلاصه داستان سریال بیگانه ای با من است

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا، سراغ قصه این مجموعه می‌رویم که درباره زنی کارگر به نام نساء است. داستان این سریال در دهه 60 رخ می‌دهد.

ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا
زمان تکرار سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا

نساء کارگر یک زن و شوهر به نام‌های مینو و امیرعلی در شیراز است. نساء از دست شوهرش که قصد داشته بچه‌اش را بفروشد فرار کرده و همراه با این زوج راهی یک سفر می‌شود. اما این سفر آغاز ماجراهایی تازه و غیرمنتظره در زندگی نساء است.

کارگردانان سریال بیگانه ای با من است

احمد امینی متولد سال۱۳۳۰ در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی مدرسه عالی سینما و تلویزیون است و مدرک کارشناسی کارگردانی سینما را از دانشگاه هنر تهران دریافت کرده‌ است. ایشان کار حرفه‌ای در سینما را با دستیاری کارگردان در فیلم دبیرستان، ساخته اکبر صادقی آغاز نمود.

ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا
زمان پخش سریال بیگانه ای با من است

او در فیلم‌های دبیرستان (۱۳۶۵)، صعود (۱۳۶۶)، بچه‌های طلاق (۱۳۶۸) و سفر جادویی (۱۳۶۹) دستیار کارگردان بوده‌ است. فیلم سایه‌های هجوم (۱۳۷۱) اولین ساخته‌ی امینی است.

امینی علاوه بر چند تله فیلم (فرزند، تصادف، خانه ای در غبار) و دو مینی سریال به نام‌های «بیگانه ای میان ما» و «روز ایپریت»، کارگردانی چند مجموعه تلویزیونی بلند از جمله ماه و پلنگ، اولین شب آرامش و بی‌گناهان را نیز برعهده داشته است.

آرش معیریان در 25 آبان ماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی برنامه‌نویسی، کارگردانی سینما و ادبیات نمایشی است. وی از سال ۱۳۷۰ فعالیت حرفه‌ای خود را در سینما با دستیاری کارگردان، منشی‌گری صحنه و دستیاری تدوین آغاز کرده است.

ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا

کارنامه هنری آرش معیریان شامل ۲۵ فیلم سینمایی و سریال، حدود ۱۰ آنونس برای فیلم‌های سینمایی، نگارش کتاب «زیبایی شناسی سینمای تداومی» برای «دفتر پژوهش‌های سیما»، تدوین حدود ۴۰ فیلم سینمایی، سریال و فیلم داستانی برای سینما و تلویزیون، ۱۰ عنوان فیلم کوتاه، مستند و کلیپ و سه فیلم سینمایی است.

زن‌ها فرشته‌اند ۲ (۱۳۹۸)، آپاچی (۱۳۹۷)، دم‌سرخ‌ها (۱۳۹۶)، خالتور (۱۳۹۶)، فیتیله و ماه پیشونی (۱۳۹۰)، شیر و عسل (۱۳۸۸) و احضار شدگان (۱۳۸۶) برخی از آثار شناخته شده‌ی او هستند.

عوامل تولید سریال بیگانه ای با من است

  • مدیرتصویربرداری: علیرضا رنجبران
  • مدیر صدابرداری: محمد علیزاده شالچی
  • مدیربرنامه ریزی: امین پیرحیاتی
  • طراح صحنه و لباس: حسین مجد
  • طراح چهره پردازی: شهرام خلج
  • تدوین: مهدی جودی
  • طراح جلوه‌های ویژه: حسن پیله ور
  • طراحی و ترکیب صدا: عرفان یزدی
  • موسیقی: حسین فاضل
  • مدیر تولید: حسین باقریان
  • مدیر تدارکات: مسعود مهدوی
  • عکاس و گرافیک صحنه: فرزاد اسدیان
  • امور مالی: فریبا قشلاقی
  • روابط عمومی: سپیده کامرانی فر

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال بیگانه ای با من است نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه زنده‌یاد پرویز پورحسینی، شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، نگار عابدی، مهدیه نساج، ایوب آقاخانی، محمد زنگنه، سامرند معروفی، مهرداد ضیایی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهران رجبی، مینا جعفرزاده، مهدی فقیه، پیام احمدی نیا، نسرین بابایی، نبی الله پیرهادی، سپیده خداوردی، وحید نفر، لیلی فرهادپور و میلاد میرزایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال بیگانه ای با من است چند قسمتی است؟

این سریال در 47 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی احمد امینی (فصل اول) و آرش معیریان (فصل دوم) ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی روز و ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سریال داستانی دارد که بایدقوی به ان پرداخته شود ولی مخاطب با سکانس های صعیفی روبروست که پذیرش داستان را دشوار میکند سکانس هایی که به دنبال ادرس کسی هستندهم می باید باسکانس هایی که عکس العمل خانواده شهرابی را نشان بدهد جایگزین شود این صعف فیلمنامه هااست که در عوص پرداختن به روابط واحساسات لطمه خورده صحنه های غیر ضروری درفیلم می گنجانند

    پاسخ