coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مارک زاکربرگ: 50 درصد کاربران تردز آنرا ترک کرده‌اند و این عادی است!

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرمز ریزش 50 درصد کاربران تردز را یک امر عادی دانسته است، بااین‌حال به‌نظر خروج نیمی از کاربران برای هیچ پلتفرمی خوشایند نیست.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اخیراً اعلام کرده که 50 درصد کاربران تردز شبکه اجتماعی جدید این شرکت، که به‌منظور رقابت با توییتر راه‌اندازی شده، آن را ترک کرده‌اند. این خبر در حالی منتشر شده که Threads در هنگام آغاز به کار به علت ویژگی‌ها و عملکرد محدود خود با انتقاداتی روبرو شده بود. متا از آن هنگام تلاش کرده که ویژگی‌های جدیدی، همچون فیدهای جداگانه و ترجمه پست‌ها به زبان‌های مختلف را اضافه کند تا محبوبیت این شبکه اجتماعی را افزایش دهد.

از طرفی این رقیب توییتر پنج روز بعد از آغاز به کار در ماه گذشته، موفق به جذب بیش از 100 میلیون کاربر به خود شد و از این منظر در بین تمام پلتفرم‌های عرضه شده تا امروز رکوردشکنی کرد. بااین‌حال هم‌اکنون براساس گزارشی از بی‌بی‌سی، زاکربرگ اعلام کرده که تعداد کاربران این پلتفرم به نصف کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های جایگزین توییتر ؛ از تردز تا ماستودون و پست!

ریزش 50 درصد کاربران تردز توسط متا تایید شد

زاکربرگ طی جلسه‌ای با کارمندان متا ضمن طرح موضوع ریزش 50 درصد کاربران تردز وضعیت را «عادی» دانسته و اعلام کرده است که طبق پیش‌بینی‌ها با افزودن ویژگی‌های جدید به برنامه، روند حفظ کاربران بهتر خواهد شد.

مدیرعامل متا در این رابطه عنوان داشته است: «اگر بیش از 100 میلیون کاربر ثبت‌نام شده داشته باشید، در حالت ایده‌آل عالی خواهد بود که تمام یا حتی نیمی از آن‌ها در پلتفرم باقی بمانند. ما هنوز در این مرحله قرار نگرفته‌ایم.»

50 درصد کاربران تردز

از سوی دیگر مدیرمحصول شرکت، «کریس کاکس» هم در این جلسه به کارکنان اعلام کرده که حالا آن‌ها بیشتر روی افزودن قابلیت‌هایی تمرکز کرده‌اند که باعث بازگشت کاربران به این پلتفرم می‌شوند. به عنوان نمونه، ویژگی به ارمغان خواهند آورد که کاربران اینستاگرام هم توانایی مشاهده تردزهای مهم را داشته باشند. این دو شبکه اجتماعی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته و جهت ثبت‌نام در Threads، کاربران باید یک حساب اینستاگرام نیز داشته باشند.

همچنین شایان توجه است که روز گذشته متا گزارش مالی سه‌ماهه خود را منتشر کرد. طبق این گزارش، هرچند غول فناوری در زمینه متاورس ضرر 3.7 میلیارد دلاری را گزارش کرده، بااین‌حال بهترین عملکرد سه‌ماهه خود از سال 2021 را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عادی قلمداد کردن ریزش 50 درصد کاربران تردز توسط زاکربرگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر