coinex
راهنمای خرید تکراتو

اکانت یوتیوب چیست و چگونه باید آن را تهیه کرد؟

یوتیوب یک وب سایت رایگان به منظور اشتراک گذاری ویدئو است که به کاربران از تمام دنیا اجازه می دهد تا ویدئوهای آنلاین را به آسانی تماشا کنند. یوتیوب در سال 2005 ایجاد شد و در سال 2006 توسط گوگل خریداری شد. این وب سایت هم اکنون نیز  به شرکت گوگل تعلق دارد که پس از گوگل، دومین سایت پر بازدید جهان نام گرفته است. یوتیوب بیش از 2.5 میلیارد کاربر ماهانه دارد که در طول روز از این سرویس بیش از یک میلیارد ساعت ویدئو تماشا می کنند که آمار خیره کننده ای به شمار می رود. در هر دقیقه بیش از 100 ساعت ویدئوی جدید در یوتیوب بارگذاری می شود و به همین خاطر یوتیوب به دانشگاه آنلاین دنیا شهرت یافته چرا که میلیون ها ویدئوهای آموزشی، علمی، تفریحی، انواع فیلم و سریال و … در آن یافت می شود. کاربران علاوه بر دسترسی و استفاده از این ویدئوها می توانند با ایجاد کانال شخصی به اشتراک گذاری ویدئوهای مورد علاقه یا تولیدی خود پرداخته و ضمن تعامل با دیگران به درآمد زایی نیز بپردازند. یوتیوب این ویدئوها را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده ولی در ازای تبلیغاتی که در ابتدا و  بین ویدئوها منتشر می کند به درآمدزایی پرداخته است. همچنین محدودیت هایی برای پخش برخی ویدئوها وجود دارد و تماشای برخی نیز پولی است. یوتیوب سرویس اکانت یوتیوب پریمیوم  YouTube Premium را راه اندازی کرد تا تمام این محدودیت ها و تبلیغات آزاردهنده را برای کاربران خود رفع کند ولی این اکانت پولی است و هم اکنون برای ساکنان ایالات متحده ماهانه 11.99 دلار هزینه در بر دارد.

از کجا باید اکانت یوتیوب بخریم؟

فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ یک فروشگاه اینترنتی به منظور خرید اکانت یوتیوب است که به صورت کاملا قانونی فعالیت کرده و امکان تهیه اکانت ها و اشتراک های محبوب از جمله خرید اکانت youtube، خرید اکانت گرامرلی، خرید اکانت ساندکلود، خرید اکانت انواتو المنت و بیش از 25 اشتراک پرمیوم از سایت های محبوب و پر طرفدار را با قیمتی کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه فراهم کرده است. تهیه اشتراک وب سایت های خارجی پرطرفدار به دلیل نوسان قیمت ارز و برخی تحریم های خارجی برای کاربران مشکل و گاها غیرممکن است. فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ این مشکل را برای شما حل کرده و امکان دسترسی به این اشتراک های مفید و مجاز را با هزینه ناچیز ریالی برایتان فراهم کرده است.

خرید اکانت یو تیوب پرمیوم چه مزایایی دارد؟

با خرید اکانت youtube می توانید به تمام امکانات پولی سرویس youtube دسترسی پیدا کرده و محدودیت ها را کنار بزنید. با اکانت یوتیوب پرمیوم تمامی تبلیغات میان برنامه ای برای شما حذف می شود و حین تماشای ویدئوی مورد نظر خود با تبلیغات آزاردهنده مواجه نخواهید شد. همچنین امکان دانلود ویدئوها و نیز پخش آنلاین و آفلاین آن ها و نیز پخش ویدئوها در حالت بک گراند یا پس زمینه برایتان امکان پذیر خواهد بود. نکته قابل توجه این است که با خرید اکانت youtube امکان دسترسی به سرویس YouTube Music نیز برای شما فراهم است و می توانید انواع موزیک ها را بدون تبلیغات بین آن پخش یا دانلود کرده و یا به صورت آفلاین گوش دهید.  در واقع با خرید اکانت یوتیوب پرمیوم با یک تیر دو نشان زده اید. فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ مشاور معتبر و قابل اطمینانی برای شما در خرید اکانت youtube، خرید اکانت grammarly، خرید اکانت soundcloud، خرید اکانت envato element و سایر اکانت های کاربردی و مفید خواهد بود.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر