راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اختلال سراسری اینترنت 12 مرداد 1402 [بروزرسانی: برطرف شد]

شب گذشته برخی کاربران تکراتو خبر از اختلال شدید اینترنت داده‌اند. بررسی رادار ابرآروان نیز حاکی از اختلال سراسری اینترنت 12 مرداد 1402 است.

شب گذشته برخی کاربران تکراتو خبر از برخی اختلالات در دسترسی به وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دادند. بررسی‌های بیشتر ما در تکراتو هم نشان می‌دهد که موجی از اختلالات برخی از دیتاسنترها را دربرگرفته بود.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: معمای توسعه و قطع دستوری اینترنت در خاورمیانه ؛ اینترنت در قامت امتیاز نه حق شهروندی!

اختلال سراسری اینترنت 12 مرداد 1402

از شهریور ماه سال 1401 و با وقوع ناآرامی‌های گسترده در ایران و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی، وضعیت و کیفیت اینترنت در داخل و برای استفاده از سرویس‌های داخلی هم شدیدا افت کرده است و هرازچندگاهی با قطعی و اختلال مواجه می‌شود.

از آن زمان تا امروز چندین بار مشکلاتی از قبیل قطعی و اختلال کوتاه یا طولانی مدت اینترنت رخ داده است و اینبار هم به نظر می‌رسد که وضعیت مشابهی بروز کرده است. وضعیت رادار ابرآروان که در تصویر زیر می‌بینید نیز حاکی از اختلالات اینترنتی است:

اختلال سراسری اینترنت 12 مرداد 1402

اختلالات همچنان برقرار هستند [بروزرسانی 13 مرداد 1402]

ساعاتی پیش شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه‌ای بدون اشاره به دلیل این اختلالات، وضعیت فعلی شبکه را پایدار عنوان کرده است:

اختلالی که در مرکز IXP تهران از ساعت ۲۰:۲۸ دقیقه دیشب ایجاد شده بود، با تلاش همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت مرتفع گردید و هم اکنون کلیه ارتباطات پایدار می‌باشند. این اختلال حدود یک ساعت شبکه را تحت تاثیر قرار داده بود.

این در حالی است که کاربران همچنان از کندی و اختلال در دسترسی به برخی پلتفرم‌ها و سایت‌ها گزارش می‌دهند. همچنان برخی گزارش‌ها حاکی از بروز کوتاه مدت اختلالات در نیمه‌شب گذشته و صبح امروز است. وضعیت اینترنت شما کاربران تکراتو چطور است؟

بیشتر بخوانید:

تجربه شما از اختلال سراسری اینترنت 12 مرداد 1402 چیست؟ وضعیت اینترنتتان چطور است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (18 نظر)

    الان 23 مرداد 1402،زابل، سیستان و بلوچستان دقیقا هشت روزه که نت به شدت ضعیفه و در سه روز اخیر که دیگه اصلا درست کار نمیکنه!

    پاسخ

    عرض احترام به مدیریت وبسایت،
    تهران زندگی میکنم و بعضی از ساعات روز شاهد اختلال و از کار افتادن فیل‌رش‌کن ها هستم!
    23 مرداد 1403…

    پاسخ

    من در بندر جاسک زندگی میکنم در استان هرمزگان و اینترنت همراه اول هنوز قطع و وصل میشه زنگ زدم به اپراتور اما فقط میگن درست میشه حالا کی درست میشه زمان فوت رهبری احتمالا

    پاسخ

    اقای علی شاهرخ عزیز ! من هیچ تهمتی نزدم ! ( صرف نظر از اینکه الآن چه نظری دارم ) چون نمی خواستم تهمتی بزنم در همون کانتها تاکید ! کردم “ظاهرا ” !!!! یک بار دیگه کامنتا رو بخونید و بعدش خودتون منصفانه قضاوت کنید ! کاش متن کامنت رو با دقت بیشتری ملاحظه می کردید .

    پاسخ

    والا شما سه بار پیاپی کامنت زدین ک مسئولین سایت یعنی بنده حقیر کامنت شما رو پاک کردن! در آخرین کامنتتون هم مارو به جانبداری و ضدحکومتی بودن متهم کردید. یک کلمه «ظاهرا» گذاشتید وسط متنتون و بعد میگید من ک چیزی نگفتم؟ والا ب خدا من هرکامنتی ک بیاد رو تایید میکنم بدون مشکل. هنوز ب کامنت شما نرسیده بودم اما وقتی رسیدم تعجب کردم از این همه قضاوت عجولانه! یکم صبر کنید. ما هم ک دشمن مخاطبانمون نیستیم

    پاسخ

    آقای علی شاهرخ عزیز ! با اینکه توضیح قانع کننده در مورد سخنانتون در این کامنت آخر , دارم ( مبنی بر عدم ایراد تهمت ) اما چون نمیخوام تیشه بدم و اره بگیرم و بی جهت بحث و جدل کنم و موضوع رو کش بدم , عرض می کنم که : اگه ! واقعا ! فکر می کنید که حرفای من مصداق تهمت ناروا بوده , عذرخواهی می کنم . آرزو می کنم خداوند من و همه رو از لغزش حفظ کنه آمین

    پاسخ

    دوست عزیز من هم قصد جدل بیهوده ندارم. عرض کردم اگر مشکلی در ثبت کامنت دارید و بر این باور هستید که کامنت‌هاتون حذف میشه، یک آدرس ایمیل درست در بخش مشخصات وارد کنید تا با شما ارتباط بگیرم و مشکلتون رو حل کنم.

    پاسخ

    ایمیلتون اشتباه بود. من سعی کردم ارتباط بگیرم. اگر دوباره کامنت گذاشتین و خواستید من پیگیری کنم مشکلتونو، در بخش اطلاعات ایمیل درست وارد کنید. فقط من بهش دسترسی خواهم داشت نگران نباشید.

    پاسخ

    حدس می زدم ! بعد از کامنت آخرم مجبور بشید مثلا برای اثبات نادرستی حرف من کامنت های منو بعد از حذف ! دوباره درج کنید

    پاسخ

    من توی کامنتم گفته بودم : الآن توی خوزستان جمعه ۵/۱۳ ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۵ سرعت اینترنتم عالیه ! کامنتم فقط چند ثانیه بودش ولی شما فورا حذفش کردید !!! ظاهرا علتش هم اینه که بر خلاف خواست شما حقیقت رو گفته بودم و به دولت بد و بیراه نگفته بودم و چون ظاهرا هدف شما صرفا فضا سازی علیه دولته (نه اطلاع رسانی !) کامنت منو فورا حدف کردید ! جدا براتون متاسفم . یکی از دلایل حرفم اینه که همین الآن فقط کامنتهای با محتوای ضد نظام رو درج کردید ! یه کم مرد باشید !

    پاسخ

    دوست عزیز، کامنت‌ها وقتی توسط شما و هر کاربر دیگری ثبت میشن باید توسط ادمین بررسی و سپس تایید نهایی بشن که حاوی فحش و ناسزا نباشن. اون چیزی ک چند ثانیه بهتون نشون میده درواقع پیش نمایش کامنته و دقت کنید زیرش نوشته کامنت پس از تایید منتشر میشه. تمام کامنت‌های شما در صف رسیدگی بوده و حالا هم تایید شده. بهتر بود ب جای تهمت ناروا کمی صبر می‌کردید. در هر حال تمام کامنت‌های شما با وجود ادعای ناروا تایید شد. در ضمن اختلال اینترنتی مذکور مشخصا در تیتر هم اشاره شده که مربوط به شب گذشته یعنی 12 مرداد بوده. در متن خبر هم اشاره کردیم که گرچه اختلالات رفع شده برخی کاربران میگن هنوز مشکل دارند، دقت کنید، ما نگفتیم هنوز اختلال هست، برخی کاربران میگن

    پاسخ

    آقای علی شاهرخ عزیز ! من این بدیهیات رو می دونم اما این سایت چند بار !!! کامنتهای مختلف منو درج کرد و چند ثانیه بعد حذف کرد . چند کامنت منو ! تصویر این صفحه در تمام حالات درج و حذف کامنتهای متعددم رو دارم . می خاید براتون بفرستم ؟ ( درج و حذف و درج مجدد بعد از کامنت آخرم ) .

    پاسخ

    بهتون ایمیل میفرستم. البته اگر ایمیلیتون رو صحیح وارد کرده باشید در بخش مشخصات. مستنداتتون رو برام بفرستید لطفا.

    پاسخ

    کامنت من الآن بودش . ولی چند لحظه بعد حذفش کردین !!!!؟؟؟؟؟ اچون حقیقت رو در مورد سرعت عالی اینترنتم در خوزستان بود و به ضرر دولت نبود !!!!!؟؟؟؟

    پاسخ

    امروز جمعه خوزستان . ساعت ۱۸ : ۵۵ سرعت اینترنت عالیه ! ۵/۱۳ ۱۴۰۲

    پاسخ

    من فکر میکنم این اختلال شدید اینترنت به دلیل ملی شدن اینترنت هست و مسئولین نمیخوان اعلام کنند واین موضوع دیر یا زود معلول میشه اون موقع در کشور فاجعه به پا میشه مسئولین باید به این سوال جواب که وقتی اینترنت ملی 100 درصد بشه اینترنت خارجی چه بلایی سرش میاد آیا قطع میشه
    و این سوال شفاف سازی نشده چرا مسئولین
    به این سوال جواب درستی نمیدن از ترس دشمن یا مردم نمیدانم این موضوع دیر یا زود معلول میشه اون موقع دیگه خیلی دیره فاجعه میشه واقعا متاسفم که مسئولین با مردم رو راست نیستن چرا واقعا

    پاسخ

    اینترنت داریم مگه ما 9 ماهه اب رو روس ملت شریف ایران بستید. اینا به زودی زودی ………واصل شدن

    پاسخ

    واقعا برات متاسفم

    پاسخ