;
coinex

توقیف بیش از 260 هزار ماینر غیرمجاز در کشور توسط توانیر!

رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر خبر از جمع‌آوری و توقیف بیش از 260 هزار ماینر غیرمجاز تا پایان خرداد سال جاری داده است.

براساس اعلام «فرح جمال‌زاده»، رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر، تعداد 8876 مرکز غیرمجاز رمزارز از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری مراکز غیرمجاز تولید رمزارز تا پایان خرداد امسال، توقیف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: شرایط فعالیت ماینرها توسط شرکت توانیر اعلام شد

توقیف بیش از 260 هزار ماینر غیرمجاز تا پایان خردادماه

به گزارش تکراتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، جمال‌زاده این خبر را طی گفت‌گویی با این پایگاه به این شرح بیان کرد: «از ابتدای طرح جمع‌آوری مراکز غیرمجاز تولید رمزارز تا پایان خرداد امسال، حدود 8876 مرکز غیرمجاز در کشور شناسایی و بالغ بر 260 هزار دستگاه ماینر با 717 مگاوات توان مصرفی از این مراکز جمع‌آوری شده است.»

توقیف بیش از 260 هزار ماینر غیرمجاز

رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر در ادامه همچنین اظهار داشت که بیشترین استقرار مراکز غیرمجاز رمزارز در کشور در حوزه توقیف بیش از 260 هزار ماینر غیرمجاز به استان‌های اصفهان، تهران و خراسان رضوی ارتباط دارد.

همچنین تعداد مراکز غیر‌مجاز رمزارز که از ابتدای سال جاری مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، 99 مرکز عنوان شده، که از این مراکز 744 دستگاه تولید رمزارز با مجموع 2 مگاوات توان مصرفی جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توقیف بیش از 260 هزار ماینر غیرمجاز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر