coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه وب تردز به زودی عرضه می‌شود

شرکت متا پلتفرمز به‌تازگی از راه‌اندازی نسخه وب تردز به‌منظور دسترسی بیشتر کاربران خبر داد. بنابراین طی چند هفته آینده باید منتظر این اقدام باشیم.

به گزارش تکراتو و به نقل از آی‌تی‌ایران، اخیراً طی اطلاعیه‌ای از متا اعلام شد که امکان استفاده از نسخه وب تردز به زودی برای کاربران این شبکه اجتماعی خود ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: الهه سقوط آزاد در شبکه‌های اجتماعی؛ تردز حالا بیش از 80 درصد کاربران روزانه خود را از دست داده است

راه‌اندازی نسخه وب تردز

خبر راه‌اندازی نسخه وب شبکه اجتماعی رقیب توییتر در حالی منتشر شده که هم‌اکنون نیز مشاهده پست‌های تردز در دسکتاپ فراهم است، بااین‌حال، با کلیک روی دکمه‌های ریپلای، ریپست (Repost)، لایک و سند (ارسال)، کد کیوآری نمایان خواهد شد که کاربر را به اپلیکیشن هدایت می‌کند.

از طرفی مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا نیز اعلام کرده که در چند هفته آتی، افزون‌بر ارائه نسخه وب، قابلیت سرچ هم به این شبکه اجتماعی افزوده می‌شود. درواقع این امر از آن جهت مطرح شده که قابلیت سرچ در این اپلیکیشن به شکل صحیحی کار نمی‌کند و نتایج مطابق با انتظارات کاربران نشان داده نمی‌شود.

نسخه وب تردز

در حقیقت عجله زاکربرگ در عرضه این اپلیکیشن منجر به این شده که تردز بدون چند قابلیت اصلی و مورد انتظار کاربران از یک شبکه اجتماعی شبیه به ایکس (توییتر) عرضه شود. اما، متا اعلام کرده که مهندسان این شرکت مشغول انجام اقداماتی بر روی این قابلیت‌ها بوده و در روزهای گذشته، نمایش پست‌ها مطابق با تاریخ انتشار و همچنین ترجمه داخلی هم در این اپلیکیشن ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی نسخه وب تردز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر