coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پرواز ممنوع هواپیماهای فوق سبک به دلیل گرمای هوا

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از پرواز ممنوع هواپیماهای فوق سبک شامل آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی به‌علت گرمای شدید هوا خبر داد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، «جعفر یازرلو»، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در راستای اعلام پرواز ممنوع هواپیماهای فوق سبک بیان داشت: «سازمان هواپیمایی کشور به‌دلیل گرمای هوا در سطح کشور کلیه فعالیت‌های پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی را تعلیق کرد.»

بیشتر بخوانید: رکورد گرمای اقیانوس‌ها شکسته شد

اعلام پرواز ممنوع هواپیماهای فوق سبک به‌دلیل گرمای هوا

مطابق با اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، یازرلو در ادامه اضافه کرد: «این محدودیت تنها به دلیل شرایط جوی اعمال شده و در حال حاضر هواپیماها با ظرفیت کامل امکان پرواز ندارند و کمتر از ظرفیت کامل هواپیما مسافرگیری می‌شود.»

پرواز ممنوع هواپیماهای فوق سبک

وی همچنین عنوان داشت: «در پی تصمیمات حاصل از رصد و بررسی دقیق شرایط جوی، به منظور ارتقای ایمنی در پروازها در شرایط گرمای هوا، محدودیت‌های پروازی برای هواپیماهای MD ناوگان اعمال شده و پرواز این هواپیماها در ساعت 9 تا 18 ممنوع است.»

شایان ذکر است که ممنوعیت فعالیت‌های پروازی وسایل پرنده فوق سبک در سطح باشگاه‌های سراسر کشور هم مورد اجرای قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام پرواز ممنوع هواپیماهای فوق سبک به‌دلیل گرمای هوا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر