coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 از نظر هوش مصنوعی گوگل بارد

هوش مصنوعی گوگل Bard اخیراً بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 را انتخاب کرده است. کدام ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بهتر از بقیه است؟

بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 از نظر مدل هوش مصنوعی گوگل بارد انتخاب شدند. چت‌بات گوگل بارد که پس‌از چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT برای رقابت با آن عرضه شد، دارای قابلیتی به‌نام پیش‌بینی آینده است که البته نمی‌توان 100 درصد به آن اعتماد کرد. اخیراً این مدل هوش مصنوعی، 10 رمزارز برتر بازار را انتخاب کرده و اعلام کرده که این رمزارزها گزینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 هستند. البته تاکید می‌کنیم که پیشنهادات این ابزار الزاما قابل اعتماد نیستند.

بیشتر بخوانید: کمک‌های مالی رمزارزی به اوکراین در نبرد با روسیه از 200 میلیون دلار فراتر رفت!

بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 کدامند؟

در تاریخ 10 آگوست، تیم Finbold تصمیم گرفت از تجربیات گوگل بارد استفاده کند تا بتواند 10 انتخاب برتر در حوزه ارزهای دیجیتال را که احتمالاً عملکرد بهتری تا پایان سال 2023 خواهند داشت، شناسایی نماید.

بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 کدامند؟

این انتخاب‌ها شامل بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL)، پالیگان (MATIC) و سندباکس (SAND) می‌شوند. علاوه بر این، این ابزار هوش مصنوعی، چین لینک (LINK)، یونی‌سواپ (UNI)، بایننس کوین (BNB) و اولانچ (AVAX) را نیز برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 توصیه می‌کند.

برای تهیه این لیست، بارد به دنبال پروژه‌های رمزارزی بود که دارای فناوری پایه‌ای قوی بوده و در وضعیت مناسبی برای حل مشکلات دنیای واقعی قرار دارد.

بعد از معرفی ارزهای مورد علاقه این هوش مصنوعی، اعلام شد که دلایل بارد برای انتخاب این سبد رمزارزی، تیم توسعه‌دهنده و کارآفرینان قوی که به پروژه متعهد هستند و همچنین، توجه و پذیرش مردم نسبت به پروژه، بوده است.

سرانجام، هوش مصنوعی گوگل به دنبال ارزهای دیجیتالی بود که دارای ارزش بازار نسبتاً کمتری هستند، به این معنی که پتانسیل رشد قابل توجهی را از لحاظ ارزش بازار در آینده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 از نظر گوگل بارد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: رمزارز نیوز

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر