coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شبکه اجتماعی BeFake به عنوان نقطه‌مقابل BeRael معرفی شد؛ با هوش مصنوعی غیرواقعی باشید!

اپلیکیشن شبکه اجتماعی BeFake منتشر شد. این شبکه اجتماعی همانطور که از نامش پیداست، تصاویری فیک با استفاده از هوش مصنوعی تولید می‌کند و به نوعی نقطه نقابل BeRael است.

شبکه اجتماعی BeFake با بهره‌گیری از هوش مصنوعی غیرواقعی و تخیلی معرفی شد. عملکرد این شبکه اجتماعی درست در نقطه مقابل BeRael قرار می‌گیرد. اما BeFake جدای از ایده عجیبش قادر است که به عکس‌های شما جذابیت بخشیده و حسی فرازمینی را منتقل کند.

شیوه کار این شبکه اجتماعی نیز همانند BeRael است و روزانه یکبار برای کاربران نوتیفیکیشن ارسال کرده و از آنها می‌خواهد که عکس امروز خود را آپلود کنند و نتیجه را به اشتراک بگذارند. اما درحقیقت ایده ساخت این شبکه اجتماعی براساس استفاده آسان از محتواهای شبکه‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری با دیگر کاربران است.

بیشتر بخوانید: قابلیت بلاک شبکه اجتماعی ایکس به زودی حذف می‌شود

شبکه اجتماعی BeFake با هوش مصنوعی معرفی شد

اپلیکیشن شبکه اجتماعی جدید BeFake AI با ایده‌ای در نقطه مقابل اپلیکیشن BeReal معرفی شد. سازنده این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی تصاویر خود را دستکاری کنید. آن‌ها می‌گویند واقعیت این است که بسیاری از لحظات زندگی ما جذابیت خاصی ندارند، بنابراین چرا از این فناوری برای تولید تصاویر ساختگی استفاده نکنیم؟

شرکت Alias Technologies اپلیکیشن جدیدی به نام BeFake را ساخته است که عملکردی شبیه به جدیدترین پلتفرم محبوب نسل زد یعنی BeReal دارد، اما ایده آن بسیار متفاوت است. این شبکه اجتماعی می‌گوید به‌جای اینکه تلاش کنید همه‌چیز در تصاویرتان عالی به‌نظر برسد، از هوش مصنوعی کمک بگیرید تا تغییرات مدنظر خود را در عکس‌ها اعمال کنید.

شبکه اجتماعی BeFake با هوش مصنوعی غیرواقعی معرفی شد

BeFake هم مثل BeReal روزانه یک‌بار به شما نوتیفیکیشن می‌دهد و فرصت کوتاهی دارید تا برای انتشار پست از خودتان عکس بگیرید. اما در ادامه می‌توانید این عکس را با هوش مصنوعی تغییر دهید. برای مثال، می‌توانید پس‌زمینه محیط را تغییر دهید و خودتان را به طبیعتی زیبا یا حتی دنیاهای خیالی فیلم‌ها و کتاب‌ها ببرید. با این فناوری حتی می‌توانید لباس و رنگ موهای خود را تغییر دهید یا عکستان را به حالت یک سبک هنری خاص درآورید.

شبکه اجتماعی BeFake با هوش مصنوعی غیرواقعی معرفی شد

«کریستن دورمانت»، مدیرعامل Alias می‌گوید این اپلیکیشن ساخته شده است تا موانع ارتباط انسانی را از پیش روی کاربران بردارد. او معتقد است که هوش مصنوعی می‌تواند شبکه‌های اجتماعی را دموکراتیزه کند و از استرس و فشاری که خیلی‌ها در هنگام انتشار محتوا در این پلتفرم‌ها متحمل می‌شوند، بکاهد.

دورمانت می‌گوید ایده انتشار تصاویر خام و واقعی از زندگی روزمره جالب بود، ولی ایده آنها بسیار متفاوت است:

«مردم به‌دنبال شبکه‌های اجتماعی الهام‌بخش هستند و می‌خواهند بهترین خودشان را در فضای آنلاین به نمایش بگذارند و BeFake به کاربران اجازه می‌دهد تا هوش مصنوعی را به هر لحظه از زندگیشان اضافه کنند و خلاقیت خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شبکه اجتماعی BeFake چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره ب ماه محرم قسم ی کولر ندارم به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهرا ع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتر جان بچه هاتون مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در حقم اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه دیکس کمر دارم ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت به جون بچه هام کلاه بردار نیستم

    پاسخ

    آدرس منزل و یا مکانی که هستید بگذارید تا حضورا خدمت برسیم .
    معمولا این نوع تظلم خواهی را هیاتی از خیریه ها برسی اولیه می کنند و سپس تصمیم به رفع مشکل می گیرند .
    ممنون

    پاسخ

    من در حد توان زدم

    پاسخ

    لطفاً آدرس یا تلفنی لطف کنین بررسی کنیم در حد توان حتما کمک میکنیم ولی ان شالله اول بررسی بشه اینقدر متاسفانه سواستفاده شده میتونم معرفی کنم به خیریه ها مشکلاتتون ان شالله حل میشه نگران نباشین یه پیام بفرستین به این ایمیل حتما بررسی میشه
    iraj1359@gmail.com

    پاسخ

    من در حد توان خودم زدم امیدوارم مشکلتون حل بشه

    پاسخ