coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال یاور از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

یاور یک مجموعه‌ی معمایی متفاوت به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی است که به‌زودی از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال یاور می‌پردازیم.

سریال یاور به قلم سعید مطلبی به نگارش درآمده است و نخستین بار در ماه مبارک رمضان سال 1400 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

اگر از علاقه‌مندان به سریال‌های معمایی هستید، می‌توانید سریال یاور را از روز سه‌شنبه (7 شهریور 1402) از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال یاور ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال رحیل از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال دایره تردید از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال یاور از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی یاور، جایگزین سریال گاندو 2 در شبکه آی فیلم فارسی می‌شود. بر اساس جدول پخش برنامه‌های این شبکه، زمان پخش سریال یاور هر شب (به غیر از پنجشنبه‌ها) ساعت 22:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 06:00 و 14:00 روز بعد که زمان تکرار سریال یاور از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش تکرار سریال یاور از آی فیلم
ساعت پخش سریال یاور از شبکه آی فیلم

تهیه‌کنندگی مجموعه 29 قسمتی یاور را آرمان زرین‌کوب بر عهده داشت. در این سریال بازیگرانی مطرح از جمله داریوش ارجمندر، محمد حاتمی، ارسلان قاسمی، شبنم فرشادجو، شیوا خنیاگر، فقیهه سلطانی و زهرا سعیدی به ایفای نقش پرداختند.

مهوش افشارپناه، اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور، علی باقری، محمد رشنو، دریا مقبلی، رسول توکلی، بهادر زمانی، مزدک رستمی، محسن افشار، فروغ قجابگلی، بهراد خرازی، منوچهر علیپور، علی میلانی، مهری امیرحسینی و امید علیمردانی، از دیگر بازیگران مجموعه‌ی یاور هستند.

خلاصه داستان سریال یاور

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال یاور از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه ملودرام اجتماعی می‌رویم که در محیط یک دانشگاه اتفاق می‌افتد.

زمان پخش سریال یاور
ساعت پخش تکرار سریال یاور از آی فیلم

«یاور چلویی» که بزرگ خانواده است به همراه پسرش صاحب یک رستوران است. «محسن چلویی» که دانشجوی رشته حقوق است برای اینکه بتواند ترم خود را با موفقیت بگذراند به همراه دوستش تصمیم می‌گیرند شبانه نمره خود را دستکاری کنند و در این میان قتلی در دانشگاه صورت می‌گیرد.

کارگردانان سریال یاور

سعید سلطانی، در دوم فروردین ماه سال ۱۳۳۳ در الیگودرز  به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی سینما از دانشکده هنر است. وی مدتی کارمند آموزش و پرورش بوده اما به دلیل فعالیت‌های تلویزیون و کارگردانی‌اش در سال ۱۳۷۰ از آن کار استعفا داد و به ساخت فیلم‌های کوتاه پرداخت.

زمان پخش سریال یاور

سعید سلطانی در مقام کارگردانی، نویسندگی و تدوین، آثاری را برای تلویزیون و شبکه های یک، دو و سه انجام داده است.  اولین کارگردانی سلطانی با ساخت فیلم داستانی «کوچه های محبت» برای گروه معارف شبکه یک رقم خورد.

خانه‌ای در تاریکی، رسم عاشقی، لبه تاریکی، سال‌های برف و بنفشه، شکرانه و مأمور بدرقه برخی از سریال‌های تلویزیونی هستند که سلطانی کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته است. اما بیشتر شهرت سعید سلطانی برای سریال پس از باران و ستایش است.

اصغر نعیمی سال 1352 در تهران به دنیا آمد. وی از شانزده سالگی به عنوان نویسنده و منتقد در نشریه‌‎های گوناگون فعالیت مطبوعاتی خود را شروع کرد. نعیمی مدتی برنامه‌ریز و دستیار کارگردان بوده و با کارگردانان سرشناسی همچون کیانوش عیاری، فریدون جیرانی، سیروس الوند، کیومرث پور احمد و احمد امینی همکاری کرده است.

ساعت پخش تکرار سریال یاور

نعیمی کارگردانی فیلم‌های هایلایت (۱۳۹۶)، سایه‌های موازی (۱۳۹۳)، سلام بر عشق (۱۳۸۸)، بی وفا (۱۳۸۵) و نویسندگی آثاری همچون آپاچی، آس و پاس (۱۳۹۴)، مستانه (۱۳۹۳) و زندگی خصوصی (۱۳۹۰) را در کارنامه هنری خود دارد.

برخی عوامل سریال «یاور»

  • کارگردان: سعید سلطانی و اصغر نعیمی
  • نویسنده فیلمنامه: سعید مطلبی
  • تهیه کننده: آرمان زرین کوب
  • عکاس: نادر پیرزاد
  • تیتراژ: محراب مشهدبان
  • تصویربردار: فردین ناصری
  • مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان ورنامخواستی
  • طراحان چهره پردازی: مهین نویدی و دانیال حقیقت
  • طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور
  • صداگذاری: جواد غلامرضایی
  • مدیر تولید: ابوالفضل نصیر
  • آهنگساز: فریدون شهبازیان

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال یاور نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در سریال یاور داریوش ارجمندر، محمد حاتمی، ارسلان قاسمی، شبنم فرشادجو، شیوا خنیاگر، فقیهه سلطانی، زهرا سعیدی، مهوش افشارپناه، اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور، علی باقری، محمد رشنو، دریا مقبلی، رسول توکلی، بهادر زمانی، مزدک رستمی، محسن افشار، فروغ قجابگلی، بهراد خرازی، منوچهر علیپور، علی میلانی، مهری امیرحسینی و امید علیمردانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال یاور چند قسمتی است؟

این سریال در 29 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال یاور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر