;
coinex

واردات رنو داستر به ایران قطعی شد [+مشخصات و امکانات]

طبق آخرین اخبار خودرو، واردات رنو داستر به ایران قطعی شد. به نظر یکی از شرکت‌های واردکننده قصد دارد این خودرو را با دو پیشرانه وارد کشور کند.

واردات خودروهای داچیا از جمله داستر در دست اقدام بوده و به زودی شاهد ورود مدل‌های اولیه این خودروها به ایران خواهیم بود. در همین راستا در ادامه به مشخصات و امکانات رنو داستر می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: تعرفه واردات خودرو کارکرده مشخص شد [+جزئیات]

واردات رنو داستر به ایران قطعی شد

داچیا داستر در نسخه تک دیفرانسیل و با دو موتور ۱ لیتری و ۱.۳ لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس اتوماتیک برای ورود به ایران ثبت سفارش شده است. البته به احتمال زیادی در سری‌های بعدی نسخه دو دیفرانسیل آن نیز به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد.

واردات رنو داستر به ایران قطعی شد [+مشخصات و امکانات]

پیشرانه ۱ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندر این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. موتور ۱.۳ لیتری توربوشارژ این خودرو نیز می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را تولید کند.

واردات رنو داستر به ایران قطعی شد [+مشخصات و امکانات]

در حال حاضر مشخص نشده این خودرو با چه امکاناتی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد، اما از امکانات رفاهی و ایمنی مهم داچیا داستر در بازارهای جهانی می‌توان به ترمزهای ABS و EBD، تریم پارچه‌ای صندلی‌ها، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی، چراغ‌های روز، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سامانه استارت/ استاپ، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم کروز کنترل، رادار نقطه کور، سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره‌ی واردات رنو داستر به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: گجت نیوز

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام بسیار خودرو خوب وبادوام واقتصادی است کاش میشد خط کاملش رابرای ایران خرید

    پاسخ