coinex
راهنمای خرید تکراتو

تولید آیفون مینی برای همیشه متوقف می‌شود

به‌نظر همزمان با رونمایی از گوشی‌های سری آیفون 15، تولید آیفون مینی پس از گذشت سه سال از فروش آیفون 13 مینی با توقف روبرو خواهد شد.

مارک گرمن، افشاگر مشهور در زمینه گوشی‌های هوشمند به‌ویژه در زمینه گوشی‌های اپل، طی گزارشی اختصاصی مدعی شده که موجودی آیفون 13 مینی در انبارهای اپل بسیار کاهش یافته و فروشگاه آنلاین این شرکت در ایالات متحده، تعدادی از سفارش‌ها را دو تا سه هفته بعد و تعداد دیگر را چیزی در حدود هشت هفته بعد به دست خریداران می‌رساند. کمبود شدید آیفون 13 مینی احتمالاً به معنای تصمیم اپل جهت توقف تولید آیفون مینی پس از رویداد Wonderlust باشد.

بیشتر بخوانید: اپل واچ سری 9 (Apple Watch Series 9) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

توقف تولید آیفون مینی

اپل در سال 2020 با معرفی آیفون 12 مینی توجه علاقه‌مندان به گوشی‌های کوچک را به خود جلب کرد و سال بعد با آیفون 13 مینی هم این روند را تداوم بخشید؛‌ بااین‌حال فروش آیفون‌های مینی به میزانی اندک بود که اپل در سری آیفون 14، تصمیم به جایگزینی مدل پلاس با نسخه مینی گرفت. حالا آیفون مینی حدوداً سه سال بعد از تولید، به‌زودی بازنشسته خواهد شد.

تولید آیفون مینی

اپل سال پیش آیفون 14 پلاس را به‌عنوان جایگزین مدل مینی معرفی کرد، بااین‌حال همچنان به فروش آیفون 13 مینی به‌عنوان مدلی ارزان‌تر ادامه داد. هم‌اکنون گوشی آیفون 13 مینی در آمریکا 599 دلار قیمت‌گذاری شده است. بنابراین قیمت گوشی آیفون 13 مینی، خرید آیفون را برای افراد بیشتری امکان‌پذیر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توقف تولید آیفون مینی پس از سه سال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر