;
coinex

لوگو جدید فیسبوک معرفی شد [+عکس]

شرکت متا در کنار تغییر وردمارک از لوگو جدید فیسبوک نیز رونمایی کرده که در آن علاوه‌بر اصلاحاتی در حرف f کوچک، بر روی رنگ آبی نیز تأکید بیشتری شده است.

در تازه‌ترین بیانیه‌ای مطبوعاتی متا از آپدیت «سیستم هویتی» فیسبوک صحبت به میان آمده است. بااین‌حال، به‌نظر تغییرات ظاهری فیسبوک بسیار جزئی بوده‌اند و لوگوی جدید این شبکه‌ی اجتماعی به لوگوی پیشین شباهت فراوانی دارد؛ با این تفاوت که به رنگ آبی تیره تغییر یافته و حرف f کوچک موجود در آن تا میزانی با اصلاح روبرو شده است. همچنین لوگوتایپ (وردمارک) فیسبوک نیز با تغییر روبرو شده تا خوانایی بیشتری پیدا کند. این لوگوتایپ همچنان از فونت اختصاصی «فیسبوک سنس» بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: متا رسما افزوده شدن تبلیغات به واتساپ را تکذیب کرد

لوگو جدید فیسبوک

متا در لوگو جدید فیسبوک قصد داشته تا تأکید بیشتری بر رنگ آبی داشته باشد. درواقع این پلتفرم از هنگام شروع به کار همواره به رنگ آبی توجه خاصی نشان داده است. لوگوی جدید از کنتراست بهتری برخوردار بوده تا حرف f بیش‌از‌پیش در مرکز توجه باشد.

لوگو جدید فیسبوک

متا طی بیانیه‌ جدیدش اعلام کرده که فیسبوک روزانه دو میلیارد کاربر فعال دارد. هرگونه تغییر ظاهری در این پلتفرم، قطعا واکنش‌های وسیعی به‌دنبال خواهد داشت؛ به‌همین‌دلیل منطقی است که متا ظاهر فیسبوک را آنچنان با تغییرات بنیادین روبرو نسازد.

از طرفی متا طراحی بخش Reactions را نیز تا میزانی اصلاح کرده است. ایموجی‌هایی که در این بخش وجود دارند، درحال‌حاضر از رنگ‌های بهتری بهره می‌برند. طبق اعلام متا تغییرات امروز فیسبوک تنها قسمتی از تغییرات گسترده‌تری بوده که برای این پلتفرم تدارک دیده شده است. بنابر ادعای متا،‌ به‌زودی تغییرات دیگری نیز در فیسبوک اجرایی خواهد شد.

لوگو جدید فیسبوک

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لوگو جدید فیسبوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر