coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر واقعی پیکسل 8a فاش شد

تصاویر واقعی پیکسل 8a لو رفت. باوجود اینکه تنها چند روز تا معرفی گوشی‌های جدید گوگل باقی نمانده، تصاویری از طراحی کلی پیکسل 8a با تغییرات جدید فاش شده است.

تصاویر واقعی پیکسل 8a فاش شد. در تصاویری که از گوشی جدید گوگل منتشر شده، مشخص شده است که طراحی کلی آن با نسل قبل تفاوت خاصی نداشته ولی تغییری که عمدتاً در آن قابل مشاهده است، افزایش حاشیه‌های این گوشی است که نسبت به نسل قبلی بیشتر شده و این یک ایراد بزرگ محسوب می‌شود. در ادامه نوشته تصاویر فاش شده از این گوشی را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: انتشار ویدیو رسمی پیکسل 8 توسط گوگل ؛ پایانی بر افشاگری‌ها!

تصاویر واقعی پیکسل 8a فاش شد

درحالی‌که هنوز از سری پیکسل 8 رونمایی نشده است و چند روز دیگر مراسم معرفی آن‌ها برگزار می‌شود، حالا شاهد افشای اولین تصاویر زنده از گوشی گوگل پیکسل 8a هستیم که آن را در زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند.

گوگل در سال آینده میلادی از این گوشی هوشمند رونمایی می‌کند، اما از همین حالا می‌توانیم از طراحی آن باخبر شویم. تصاویر زنده پیکسل 8a چندین هفته پس از رؤیت این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده‌اند.

این تصاویر گوشی آینده گوگل را در رنگ آبی و در زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند. طراحی پنل پشتی این دستگاه تفاوتی با دو نسل قبلی ندارد و همچنان با یک نوار برای میزبانی از دوربین اصلی و فلاش LED روبه‌رو هستیم. بااین‌وجود، بخش‌های دیگر تغییراتی داشته‌اند.

در حالت کلی، گوشی پیکسل 8a از طراحی گردتری بهره می‌برد و گوشه‌های دستگاه گردتر شده‌اند؛ بنابراین خبری از لبه‌های تیز نیست. اگرچه این تغییر می‌تواند برای کاربران خوشایند باشد، اما افراد کمی احتمالاً طرفدار افزایش حاشیه اطراف نمایشگر این گوشی هوشمند خواهند بود.

اگر حاشیه‌های نمایشگر در نمونه نهایی به این اندازه ضخیم باشند، بعید به‌نظر می‌رسد که گوگل بتواند تعداد زیادی از این دستگاه را بفروشد، حتی اگر آن را با قیمت اقتصادی روانه بازار کند. درحقیقت تقریباً هر سال حاشیه نمایشگر گوشی‌های هوشمند کاهش می‌یابد ولی به‌نظر می‌رسد گوگل رویکرد دیگری را می‌خواهد در پیش بگیرد.

در پست مربوط به این تصاویر در شبکه اجتماعی ایکس، به تنسور G3 هم اشاره شده است. بنابراین گوشی گوگل پیکسل 8a احتمالاً به چیپ تنسور G3 مجهز می‌شود؛ همان تراشه‌ای که قدرت پیکسل 8 و 8 پرو را تأمین خواهد کرد. البته احتمالاً مشخصات این چیپ در محصولات مختلف گوگل متفاوت خواهد بود.

درنهایت پیشنهاد می‌کنیم رندرهای باکیفیت پیکسل 8 و 8 پرو را که به‌تازگی منتشر شده‌اند، ببینید. این گوشی‌ها 12 مهرماه معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصاویر واقعی پیکسل 8a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر