;
coinex

سم بنکمن فرید به 110 سال زندان محکوم می‌شود!

به‌نظر باتوجه به اینکه سم بنکمن‌فرید در پی جلوگیری از حضور دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری بوده احتمال صدور حکم 110 سال زندان برای وی وجود دارد.

سم بنکمن‌فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX و ملقب به سلطان رمزارز، به‌نظر تصمیم داشته تا با پرداخت مبلغی سنگین نزدیک به 5 میلیارد دلار به دونالد ترامپ، باعث انصراف او از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 شود. این ادعا از سوی مایکل لوئیس در کتاب جدید Going Infinite: The Rise and Fall of a New Tycoon مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل صرافی Thodex ترکیه به 11 هزار سال زندان محکوم شد!

احتمال 110 سال زندان برای سم بنکمن‌فرید

براساس گزارش واشینگتن‌پست، مایکل لوئیس در کتاب جدید خود اعلام کرده که بنکمن‌فرید در آن هنگام قصد داشته تا بین 15 تا 30 میلیون دلار در‌اختیار میچ مک‌کانل، سناتور جمهوری‌خواه، قرار دهد تا تعدادی از نامزدهای انتخاباتی را در رقابت برای ورود به مجلس سنا شکست دهد.

درحال‌حاضر مشخص نیست که چرا سم بنکمن‌فرید مبلغ 5 میلیارد دلار را به ترامپ نپرداخته است. وی که به‌زودی در دادگاه حضور می‌یابد، به‌نظر به‌علت سقوط صرافی FTX و کلاه‌برداری از کاربران تا سال‌ها باید در زندانی به‌سر ببرد. تعدادی از حقوق‌دانان حتی احتمال صدور حکم 110 سال زندان برای بنکمن‌فرید را کاملاً قابل تصور می‌دانند.

110 سال زندان

لوئیس در قسمتی از کتاب جدیدش اعلام کرده است: «سم بنکمن‌فرید در تلاش بوده است تا بفهمد پرداخت پول به دونالد ترامپ برای حضورنیافتن در انتخابات ریاست‌جمهوری، قانونی است یا نه.» لوئیس همچنین اعلام کرده که بنکمن‌فرید ازطریق نفوذی‌هایش در تیم ترامپ متوجه شده که با پرداخت 5 میلیارد دلار می‌تواند هدفش را اجرایی سازد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال 110 سال زندان برای سم بنکمن‌فرید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر