coinex
otetmarket
propification.com

سرمایه‌گذاری سامسونگ در ابرشهر هوشمند نئوم عربستان

احتمال سرمایه‌گذاری سامسونگ در ابرشهر هوشمند نئوم عربستان قوت گرفت. غول فناوری کره جنوبی قصد دارد قعالیت‌های تجاری خود را تا خاورمیانه نیز گسترش دهد.

سرمایه‌گذاری سامسونگ در ابرشهر هوشمند نئوم عربستان پس از بازدید لی جائه‌یونگ، رئیس هیئت‌مدیره‌ سامسونگ از این منطقه به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود. پروژه نئوم عربستان را می‌توان مهم‌ترین پروژه آینده‌نگرانه حال حاضر جهان دانست و قرار است منطقه‌ای وسیع در خاورمیانه را مملو از تکنولوژی‌های روز کرده و رویای دیگر کشورها را برای داشتن یک شهر آرمانی عملی کند. سامسونگ نیز بر این موضوع واقف بوده و تصمیم گرفته است سرمایه‌گذاری وسیعی در این ابرشهر بکند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با پروژه نئوم عربستان سعودی؛ از پیشرفته‌ترین شهر جهان در ساحل دریای سرخ چه می‌دانیم؟ [+فیلم]

سرمایه‌گذاری سامسونگ در ابرشهر هوشمند نئوم عربستان

لی جائه‌یونگ، رئیس هیئت‌مدیره‌ سامسونگ، برای گسترش اهداف تجاری خود در خاورمیانه افکار زیادی در سر دارد. او سال قبل پس از انتصاب به سِمَت رئیس هیئت‌مدیره سامسونگ، از نیروگاه هسته‌ای براکه در امارات متحده‌ عربی بازدید کرد. سفر دوباره‌ او به خاورمیانه نشان‌دهنده‌ عزمی راسخ برای پیشرفت اهداف سامسونگ در این منطقه است.

سرمایه‌گذاری سامسونگ در ابرشهر هوشمند نئوم عربستان

لی جائه‌یونگ این بار با سفر به عربستان‌سعودی، از شهر نئوم واقع در استان تبوک این کشور بازدید کرد. منطقه‌ نئوم که از آن به‌عنوان «اولین شهر عمودی جهان» یاد می‌شود، شهری است که به‌منظور تحقق رویای بلندپروازانه‌ مقام‌های عربستان و با هدف برخورداری از فناوری‌های هوشمند ساخته شد. عربستان سعودی قصد دارد این شهر را به مقصدی برای گردشگران جهان و بهشتی برای استارتاپ‌های این کشور تبدیل کند.

سرمایه‌گذاری سامسونگ در ابرشهر هوشمند نئوم عربستان

شرکت Samsung C&T، زیرمجموعه‌ گروه تجاری سامسونگ، قرار است در پروژه‌ ساخت راه‌آهن زیرزمینی شهر NEOM با عربستان همکاری کند. این راه‌آهن بخش عمده‌ سیستم حمل‌ونقل نئوم را تشکیل می‌دهد.

رئیس هیئت‌مدیره‌ سامسونگ با سفری کوتاه به مصر، از کارخانه‌ تولید تلویزیون و تبلت سامسونگ در این کشور نیز بازدید کرد. مصر ازنظر ارتباطی که میان بازار آفریقا و خاورمیانه ایجاد می‌کند، برای سامسونگ اهمیت زیادی دارد. غول فناوری کره‌ای قصد دارد کارخانه‌ای جدید برای تولید گوشی‌ سامسونگ در مصر بسازد و بازار موبایل خاورمیانه را بیش‌از‌پیش هدف قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرمایه‌گذاری سامسونگ در ابرشهر هوشمند نئوم عربستان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر