coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

خودرو برقی شیائومی با پشتیبانی از اپل کارپلی عرضه می‌شود

براساس برخی شایعات به‌نظر اولین خودرو برقی شیائومی با پشتیبانی از اپل کارپلی و بلوتوث 5.2 در سال آینده میلادی یعنی 2024 روانه بازارها خواهد شد.

اولین خودروی برقی شیائومی تحت عنوان MS11 به‌تازگی موفق به کسب گواهی‌نامه‌ SIG از اتحادیه‌ فناوری بلوتوث شده و اطلاعات بیشتری درمورد قابلیت‌های آن هم برای علاقه‌مندان ارائه شده است. به‌نظر نخستین خودرو برقی شیائومی با پشتیبانی از اپل کارپلی در سال 2024 روانه بازار خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: ابرخودرو برقی آئودی R8 رونمایی شد [+عکس]

خودرو برقی شیائومی با پشتیبانی از اپل کارپلی و بلوتوث 5.2

طبق اطلاعات افشا‌شده، خودروی شیائومی از پردازنده Snapdragon 8295 کوالکام بهره‌ خواهد برد که به‌صورت ویژه برای پلتفرم‌ خودرو طراحی شده است. براساس انتظارات این تراشه تا هشت برابر عملکرد بهتری از نسل پیشین یعنی Snapdragon 8155 ارائه خواهد داد. همچنین ادعا شده که نخستین خودروی برقی شیائومی، باتری با ظرفیت 101 کیلووات‌ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع خواهد داشت.

خودرو برقی شیائومی با پشتیبانی از اپل کارپلی و بلوتوث 5.2 و همینطور قابلیت‌های USB Media پا به میدان خواهد گذاشت. ویژگی CarPlay امکان اتصال گوشی آیفون‌ به مانیتور خودرو را فراهم می‌سازد. با این راهکار کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های گوشی خود را بدون احتیاج به در دست گرفتن آن، اتوسطصفحه‌نمایش خودرو مشاهده کنند.

خودرو برقی شیائومی با پشتیبانی از اپل کارپلی

به‌عنوان نمونه، در زمان برقراری تماس تلفنی، می‌توان از اسپیکر و میکروفون داخلی خودرو جهت مدیریت صدا بهره‌برداری کرد. همچنین زمانه که گوشی آیفون از طریق کارپلی متصل شده باشد، از دستیار صوتی Siri هم می‌توان برای کار با آن استفاده کرد.

قیمت خودرو شیائومی چیزی در حدود 260 تا 350 هزار یوان (معادل 36 تا 49 هزار دلار) تخمین زده شده و به‌نظر دیگر فاصله‌ زیادی تا رونمایی رسمی از اولین خودروی شیائومی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خودرو برقی شیائومی با پشتیبانی از اپل کارپلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر