;
coinex

آموزش هوش مصنوعی برای فیلمنامه‌نویسی در هالیوود

این روزها اخباری درمورد آموزش هوش مصنوعی برای فیلمنامه‌نویسی در هالیوود به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد نگرانی‌های بازیگران و کارکنان هالیوود دارد به حقیقت می‌پیوندد.

طبق گزارشات، نویسندگان برای اتمام اعتصاب 146 روزه از استودیوهای هالیوودی پول دریافت می‌کنند و این یک برد برای آن‌ها محسوب می‌شود. در عین این حال، مدیران استودیوها تصور می‌کنند آموزش هوش مصنوعی برای فیلمنامه‌نویسی برای آینده بسیار مهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سرمایه‌گذاری 4 میلیارد دلاری آمازون در استارتاپ هوش مصنوعی انتروپیک

آموزش هوش مصنوعی برای فیلمنامه‌نویسی

اتحادیه نویسندگان آمریکا که بیش از 11500 فیلم‌نامه‌نویس و سینمایی و تلویزیونی را نمایندگی می‌کند، توانست به توافق با استادیوهای بزرگ دست پیدا کند که با امضای رهبران اتحادیه قابل اجرا خواهد بود. اگر این توافق سر بگیرد و موفق شود، یکی از بزرگترین اعتصاب‌های هنری آمریکا به پایان خواهد رسید. اتحادیه بازیگران آمریکا نیز اعتصاب کردند و درخواست دست‌مزد بالاتر و محافظت در برابر هوش مصنوعی را دارند.

آموزش هوش مصنوعی برای فیلمنامه‌نویسی

در عین حال، این اعتصابات می‌تواند موجب تاخیر و وقفه در کارهای هالیوود شود. دوبلورها و هنرپیشه‌های موشن کپچر بازی‌های ویدیو روز دوشنبه رای‌گیری کردند که اگر مذاکرات درباره شرایط کاری آن‌ها نتیجه نداد، اعتصاب کنند. اعتصاب اتحادیه نویسندگان آمریکا دومین اعتصاب طولانی در تاریخ هالیوود بوده است، رکورددار اعتصاب طولانی هالیوود متعلق به سال 1988 بود که 154 روز ادامه داشت.

اعتصاب نویسندگان وقفه بسیار بزرگی در کار هالیوود به وجود آورده است؛ طوری که پروژه‌های فیلم‌سازی در لس‌آنجلس بین دو ماه آوریل و ژوئن 2023 در مقایسه با زمان مشابه کاهش 29 درصدی داشته است. طیف گسترده‌ای از پروژه‌های بزرگ در حال اجرا نیز نیمه‌کاره متوقف شد یا به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درمورد آموزش هوش مصنوعی برای فیلمنامه‌نویسی و اعتصابات مربوطه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر