coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال سامو بندری از شبکه یک [+خلاصه داستان]

مجموعه سامو بندری تازه‌ترین سریال شبکه یک سیماست که این شب‌ها از این شبکه روی آنتن می‌رود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال سامو بندری می‌پردازیم.

سریال سامو بندری به قلم اصغر عبداللهی به نگارش درآمده و به کارگردانی ابراهیم فروزش در سال ۱۴۰۱ – ۱۳۹۹ ساخته شده است.

اگر از علاقه‌مندان مجموعه‌های خانوادگی با حال و هوای جنوب هستید، می‌توانید سریال سامو بندری را از شبکه یک تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال سامو بندری ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال وکیل شگفت‌ انگیز از شبکه دو 

ساعت پخش سریال محرمانه از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال سامو بندری از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک سیما، زمان پخش سریال سامو بندری هر شب ساعت 22:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 2:30 بامداد که زمان تکرار سریال سامو بندری از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان تکرار سریال سامو بندری از شبکه یک
ساعت پخش سریال سامو بندری از شبکه یک

سریال سامو بندری در ژانر خانوادگی، درام، اجتماعی، ماجرایی به تهیه‌ کنندگی سیدعلیرضا سبط‌ احمدی در 13 قسمت ساخته شده است. این سریال در بندر بوشهر تصویربرداری شده است.

سریال سامو بندری یک سریال پر بازیگر است و تقریبا ۱۵۰ هنرپیشه از بازیگران و هنرمندان سینما، تلویزیون و تئاتر در این مجموعه حضور دارند. حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، رضوان زارع،خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده و سید احمد صداقت از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

خلاصه داستان سریال سامو بندری

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال سامو بندری از شبکه یک، سراغ قصه‌ی این مجموعه درام ماجرایی خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی سامو، نوجوان باهوش و پر شر و شور بندری است.

زمان تکرار سریال سامو بندری از شبکه یک

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «سامو تنها پسر ناخدا صبور، نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‏‌هایی پیچیده و عجیب می‏‌شود و خانواده و دوستانش را هم درگیر ماجرا‌های خود می‏‌کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است، اما ناخواسته باعث بر هم زدن بندر کوچکشان می‏‌شود و برای خود و اطرافیانش دردسر ایجاد می‌کند.»

از محور‌های موضوعی سریال سامو بندری می‌توان پرداختن به نوجوانان، خانواده و ارتباطات فامیلی و قومی و فرهنگ قومیت‌های مختلف از جمله منطقه جنوب کشور، امید و کار و تلاش بی وقفه و عجین بودن و ارتباط عمیق مردم منطقه با آب‌های خلیج نیلگون فارس را نام برد.

زمان تکرار سریال سامو بندری از شبکه یک
زمان تکرار سریال سامو بندری از شبکه یک

از ویژگی‌های خاص این مجموعه، تصویربرداری بخش‌های زیادی از کار روی لنج یا قایق در آب‌های خلیج همیشه فارس است.

کارگردان سریال سامو بندری

ابراهیم فروزش‌، کارگردان سریال سامو، در سال ۱۳۱۸ در تهران به دنیا آمد. فروزش دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

او فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۴۹ در مرکز سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع کرد و در سال ۱۳۵۲ با نوشتن فیلمنامه فیلم کوتاه سیاه پرنده وارد سینما شد.

زمان تکرار سریال سامو بندری از شبکه یک

نخستین فیلم‌ ابراهیم فروزش کلید نام دارد که در سال ۱۳۶۵ آن را ساخته است. دومین اثر وی، خمره، در سال ۱۹۹۴ میلادی برای اولین بار جایزه یوزپلنگ طلایی را برای سینمای ایران از جشنواره لوکارنو به ارمغان آورد. جایزه‌ای که تنها یک بار دیگر در سال ۱۹۹۷ میلادی توسط جعفر پناهی تکرار شده‌ است.

از جایزه‌ها و افتخارات کارنامه هنری ابراهیم فروزش‌ می‌توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم دوم برای فیلم خمره در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر، کسب یوزپلنگ طلایی برای فیلم خمره در جشنواره فیلم لوکارنو، نامزد دریافت لوح زرین بهترین کارگردانی برای فیلم کلید در پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و کسب عنوان دومین فیلم سال برای فیلم کلید در پنجمین دوره منتخب نویسندگان و منتقدان اشاره کرد.

برخی از عوامل سریال سامو بندری

  • تهیه‌ کننده: سیدعلیرضا سبط احمدی
  • کارگردان: ابراهیم فروزش
  • نویسنده: اصغر عبداللهی
  • مدیر تصویربرداری: مصطفی احمدیان
  • مدیرتولید: سیدمحمدرضا نجفی
  • تدوین: سعید یاسی‌ پور
  • مدیر صدابرداری: محمدحسین غفاری
  • طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی
  • طراح گریم: جلال امیری‌مرند
  • سرپرست گروه کارگردانی: محمدجواد رجب‌ زاده
  • مدیر برنامه‌ ریزی: مجتبی طاهرخانی
  • جانشین تهیه‌ کننده: سید محمدعلی سبط احمدی
  • مشاور انتظامی: جناب سرهنگ شاکری
  • تصویربردار دوم: ونداد احمدیان

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال سامو بندری نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، رضوان زارع،خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده و سید احمد صداقت نقش‌آفرینی کردند.

سریال سامو بندری چند قسمتی است؟

سریال سامو بندری در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی ابراهیم فروزش ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال سامو بندری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر