;
coinex

تاریخ توقف تولید وانت کارا بهمن موتور اعلام شد

تاریخ توقف تولید وانت کارا توسط بهمن موتور اعلام شد. وانت کارا که نمونه ایرانی وانت‌بار معروف مزدا تک‌کابین و دو کابین است، به زودی بازنشسته خواهد شد.

تاریخ توقف تولید وانت کارا بهمن موتور مشخص شد. امروز عاملین و فروش و نمایندگی‌های بهمن شرکت خودروسازی خصوصی بهمن موتور از طرف این شرکت نامه‌ای دریافت کرده که در آن پایان کار وانت‌بار کارا در هردو نسخه تک‌کابین و دوکابین اعلام شده است. گفتنی‌ست که وانت کارا از سال 1393 در چرخه تولید این شرکت جا خوش کرده و حالا دیگر زمان مناسبی برای ادامه فعالیت آن نیست.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن موتور مهر 1402 [شرایط و قیمت]

بهمن موتور تاریخ توقف تولید وانت کارا را اعلام کرد

امروز بهمن موتور طی نامه‌ای زمان توقف تولید وانت‌های کارا را به عاملیت‌های فروش و خدمات پس از فروش خود اعلام نمود. در این نامه اعلام شده است که در راستای برنامه‌های توسعه‌ای شرکت بهمن موتور و ایجاد ظرفیت‌های لازم برای تولید محصولات جدید، این توقف تولید رقم خورده است. بر این اساس تولید وانت کارا دو کابین در آذرماه سال جاری و تولید وانت کارا تک کابین در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

بهمن موتور تاریخ توقف تولید وانت کارا را اعلام کرد

در سال ۱۳۹۳ بود که گروه بهمن با استفاده از پلتفرم مزدا سری B توانست وانت کارا را به تولید برساند؛ وانتی که ظاهری همانند مزدا داشت اما در بحث فنی تفاوت‌های بسیار در آن دیده می‌شد. موتور اولیه استفاده شده در این وانت همان پیشرانه باردو ایران خودرو بود اما در سال ۱۳۹۶، گروه بهمن با همکاری DAE چین پیشرانه ۲ لیتر را در کارا به‌کار برد. پس از آن تیپ‌های ۳ و ۴ از این وانت با مشخصات متفاوت‌تر به بازار آمدند و حالا این وانت به ایستگاه توقف تولید رسیده است. باید دید بهمن موتور چه جایگزینی برای کارا در نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ توقف تولید وانت کارا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر