;
coinex

پایان پشتیبانی از واتساپ روی این گوشی‌های سامسونگ

زنگ خطر پایان پشتیبانی از واتساپ برای گوشی‌های سامسونگ زیر به صدا درآمد. پای یکی از پرچمداران قدیمی این برند کره‌ای نیز درمیان است.

پایان پشتیبانی از واتساپ از گوشی‌های زیر به منزله تعویض گوشی به مدل‌های جدید خواهد بود. این رویه عادی‌ست که پیام‌رسان‌های محبوبی همچون واتس‌اپ، پشتیبانی خود را از گوشی‌های قدیمی به علت ایجاد بسترهای به‌روزتر صلب کنند. شاید سهم کمپانی بزرگی همچون سامسونگ به علت گستره تولیدات بیش از دیگر برندها باشد. حال می‌بینیم که واتساپ علی‌رغم اعلام پایان پشتیبانی از چند گوشی این برند، گوشی پرچمدار قدیمی گلکسی S4 را نیز به لیست سیاه خود اضافه کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پایان پشتیبانی از واتساپ روی این گوشی‌های سامسونگ

متا به پشتیبانی از واتساپ در برخی نسخه‌های قدیمی اندروید پایان خواهد داد و این یعنی پیام‌رسان محبوب در اواخر ماه جاری، دیگر روی برخی گوشی‌های گلکسی سامسونگ کار نخواهد کرد.

واتساپ از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ (۲ آبان ۱۴۰۲) روی دستگاه‌های مجهز به اندروید ۵ و نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم‌عامل از کار می‌افتد؛ البته این اتفاق فقط مختص گوشی‌های گلکسی سامسونگ نیست.

ازآن‌جاکه دستگاه‌هایی مثل گلکسی S5 و گلکسی نوت ۴ آپدیت اندروید ۶ را دریافت کرده‌اند، واتساپ همچنان روی این دو گوشی سامسونگ کار خواهد کرد.

پایان پشتیبانی از واتساپ روی این گوشی‌های سامسونگ

به‌هرحال، برخی از گوشی‌های غول فناوری کره‌ای ازجمله گلکسی S4 و گلکسی نوت ۳ به‌زودی امکان اجرای واتساپ را نخواهند داشت. دو دستگاه مذکور سال‌ها قبل اندروید ۵ را دریافت کردند؛ اما نسخه‌ ۵٫۱٫۱ برای آنها منتشر نشد.

در پایان، باید بگوییم که به‌نظر نمی‌رسد تعداد کاربران گلکسی S4 و گلکسی نوت ۳ خیلی زیاد باشند و دارندگان این دو گوشی احتمالاً رام سفارشی جدیدتر روی دستگاه خود نصب کرده‌اند و بدین‌ترتیب، همچنان امکان اجرای واتساپ را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پایان پشتیبانی از واتساپ بر روی گوشی‌های ذکر شده چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر