;
coinex

پیکاپ تویوتا تاکوما 2024 معرفی شد [+تصاویر]

پیکاپ تویوتا تاکوما 2024 رونمایی شد. کمپانی پرآوازه ژاپنی تویوتا، پیکاپ هیبریدی جذاب خود را که از فناوری‌های پیشرفته بهره برده، معرفی کرد.

پیکاپ تویوتا تاکوما 2024 به عنوان جدیدترین و بهترین پیکاپ تولیدی این غول ژاپنی معرفی شد. این نسخه از پیکاپ‌های تویوتا، هیبریدی است که در کنار تولید قدرت بیشتر برای خودرو، کمک شایانی در راستای حفاظت از محیط زیست می‌کند. غول خودروسازی جهان در طراحی این خودرو نهایت ظرافت و دقت را در کنار بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته به‌کار برده که برای تولیدکننده‌ای مانند تویوتا یک امر عادی به نظر می‌رسد. در ادامه نوشته به معرفی تمامی مشخصات این غول زیبا می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیکاپ تویوتا تاکوما 2024 رونمایی شد

تویوتا از خودروی جدید خود به نام تویوتا تاکوما 2024 رونمایی کرد. این نسخه ارتقاءیافته اکنون با گیربکس دو و چهار چرخ متحرک و گیربکس دستی همراه شده و نسخه هیبریدی نیز می‌تواند بیش از 300 اسب بخار قدرت و 400 پوند فوت گشتاور تولید کند.

این مدل به هشت تریم‌ TRD Sport ،Trailhunter ،SR ،SR5 ،TRD Off-Road، نسخه Limited ،TRD Pro و TRD PreRunner مجهز شده است. فضای داخلی تاکوما بسیار شبیه به کابین تویوتا توندرا است، دستگیره‌های زیادی در کابین حضور دارند و بسته به تریم، گزینه‌های رنگی و جنس مواد متفاوت خواهند بود.

در کابین، پد شارژ بی‌سیم و صندلی‌های جلو خودگرم‌شونده و تهویه‌دار حضور دارند. مدل‌های پایه به نمایشگر 7 اینچی و صفحه‌نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 8 اینچی مجهز شده؛ اما کاربران می‌توانند نمایشگر 12.3 اینچی و 14 اینچی را نیز به عنوان آپشن در تریم‌های بالاتر دریافت کنند. علاوه بر موارد بالا، امکاناتی همچون دکمه‌های میانبر راننده، اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو نیز به چشم می‌خورند.

پیکاپ تویوتا تاکوما 2024 رونمایی شد

مدل‌های پایه استاندارد با استارت دکمه‌ای و شیشه‌های برقی همراه شده‌اند و تریم‌های SR ،SR5 و TRD PreRunner با سیستم تعلیق دو چرخ متحرک و سیستم تعلیق پشتی عرضه می‌شوند. از سایر آپشن‌های موجود در تریم‌های بالاتر می‌توانیم به پله‌های کناری برقی، سانروف، پد شارژ بی‌سیم، نمایشگر هدآپ، برنامه تلفن برای ورود و استارت و غیره اشاره کنیم.

تاکوما یک پیکاپ سایز متوسط است که می‌تواند با خودروهایی مانند Chevy Colorado ،GMC Canyon، فورد رنجر، نیسان فرانتیر، جیپ گلادیاتور و هوندا Ridgeline رقابت کند. تویوتا تاکوما 2024 با یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر عرضه خواهد شد.

تویوتا در آن از دو نوع موتور غیرهیبریدی و هیبریدی استفاده کرده که موتور غیرهیبریدی در تریم پایه SR قدرتی برابر با 228 اسب بخار و گشتاوری معادل 243 پوند فوت تولید می‌کند. این نسخه تنها با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد.

پیکاپ تویوتا تاکوما 2024 رونمایی شد

نسخه‌های پیشرفته‌تر به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با 278 اسب‌بخار قدرت و 317 پوند‌فوت گشتاور مجهز می‌شوند. علاوه بر آن، این تریم با گیربکس شش سرعته دستی همراه شده که 270 اسب بخار قدرت و 310 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. همه این مدل‌ها با ویژگی دو یا چهار چرخ متحرک در دسترس هستند.

پیشرانه هیبریدی چهار سیلندر توربو با یک موتور الکتریکی دیگر ترکیب شده تا 326 اسب بخار قدرت و 465 پوند فوت گشتاور تولید کند. ویژگی‌های ایمنی همچون ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم جاده، کمک به حرکت در سربالایی، شناسایی نقطه کور و غیره در آن در دسترس هستند.

هنوز قیمت تاکوما 2024 اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که قیمت پایه تقریباً مشابه تاکوما 2023 با 30095 دلار باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیکاپ تویوتا تاکوما 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: چرخان

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر