coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات وان پلاس 12R رویت شد؛ قاتل پرچمدار جذاب وان پلاس در راه است

براساس اطلاعاتی که از مشخصات وان پلاس 12R منتشر شده، این گوشی برند چینی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، باتری و صفحه‌نمایش بهبود یافته عرضه می‌شود.

شرکت کوالکام به طور رسمی از جدیدترین پردازنده رده بالای خود، اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی کرده است. در همین راستا، سازندگان پیشرو گوشی‌های هوشمند همچون وان‌پلاس مشغول آماده‌سازی خود جهت معرفی دستگاه‌های پرچمدار مجهز به این تراشه پیشرفته، مانند وان پلاس 12، هستند. حالا براساس یک گزارش جدید، به‌نظر این برند در تدارک معرفی یک گوشی هوشمند پرچمدار فرعی با بهره‌گیری از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 سال پیش کوالکام است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس 12R

یک افشاگر توییتری با نام کاربری @ShishirShelke1، از تعدادی به‌روزرسانی و ویژگی‌های بهبودیافته‌ای در مشخصات وان پلاس 12R خبر داده که می‌تواند وجه تمایز از نسل قبلی یعنی OnePlus 11R باشد. در همین راستا تغییر قابل‌توجه و بسیار مهم، استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بوده که جایگزین اسنپدراگون 8+ نسل 1 شده است. با این تراشه، وان پلاس 12 آر در حوزه عملکرد پردازنده و بازی بهبود یافته و جهت کارآیی بیشتر، عمر باتری را نیز افزایش داده است.

در مورد دوربین هم با قرار دادن یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری ارتقا خواهد یافت که درواقع می‌توان گفت بهبود قابل‌توجهی نسبت به دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی OnePlus 11R است.

مشخصات وان پلاس 12R

صفحه نمایش هم با دستیابی به روشنایی 3000 نیت بهبود چشمگیری در این زمینه ارائه خواهد کرد. این در حالی است که حداکثر روشنایی صفحه نمایش وان‌پلاس 11R معادل 1400 نیت بوده است. همچنین اعلام شده که فریم دستگاه به جای پلاستیک از فلز ساخته شده است.

باتری این گوشی هم با ظرفیت 5500 میلی‌آمپر ساعت تا حدودی تقویت خواهد شد. افزایش حجم باتری، با توجه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، قطعاً عمر باتری بیشتری را نسبت به OnePlus 11R به ارمغان خواهد آورد.

نکته جالب این است که مشخصات فاش شده با جزئیات قبلی OnePlus Ace 3 مطابقت دارد. بااین‌حال اطلاعات قبلی، تاریخ عرضه را اعلام نکرده بود. احتمالاً اندکی پس از عرضه OnePlus 12 باید منتظر ورود OnePlus 12R به بازار باشیم. بنابراین ممکن است این گوشی در سه ماهه اول 2024 عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاه شما در خصوص مشخصات وان پلاس 12R چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر