coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گزارش فروش گوشی سامسونگ منتشر شد؛ استقبال از گلکسی S23 بیشتر بود

براساس جدیدترین گزارش فروش گوشی سامسونگ تمایل خریداران به سری گلکسی S23 نسبت به نسل پیشین آن رشد قابل توجهی پیدا کرده است.

به‌تازگی شرکت Hana Securities گزارش فروش گوشی سامسونگ در سال 2023 را منتشر کرده که نشان می‌دهد فروش سری گلکسی S23 در هشت ماه گذشته تقریباً به 23 میلیون دستگاه رسیده است. فروش نسخه استاندارد این گوشی 9.09 میلیون بوده و همینطور گوشی گلکسی S23 پلاس فروش 4.11 میلیونی را کسب کرده است. به‌نظر سامسونگ با معرفی سری گلکسی S23 سال موفقی را در بازار تجربه می‌کند و این گوشی‌ها نظرات بسیار مثبتی را به خود جذب کرده‌اند. این موفقیت منجر به‌ فروش بیشتر پرچمداران 2023 سامسونگ نسبت به نسل قبلی آن‌ها شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جزئیات گزارش فروش گوشی سامسونگ

براساس این گزارش، گران‌ترین مدل این سری، یعنی گلکسی S23 اولترا، هم رکورد فروش 10.69 میلیون دستگاه را به ثبت رسانده است. در مقایسه با فروش کلی این سری از پرچم‌داران سامسونگ با سری گلکسی S22 چیزی در حدود 22 درصد رشد نشان داده می‌شود.

گزارش فروش گوشی سامسونگ

از طرفی سامسونگ برنامه دارد تا فروش گوشی‌های تاشدنی خود را با گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 نیز افزایش دهد ولی به‌نظر این طرح آنچنان موفقیت‌آمیز نبوده است. طبق گزارشی جدید، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 در مجموع به میزان 3.52 میلیون دستگاه فروش رفته‌اند. از این میزان 2.26 میلیون دستگاه برای گلکسی زد فلیپ 5 و 1.25 میلیون دستگاه برای گلکسی زد فولد 5 بوده است.

با توجه به این آمار، فروش گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5 نسبت به گلکسی زد فیلپ 4 (2.28 میلیون دستگاه) و گلکسی زد فولد 4 (1.35 میلیون دستگاه) کاهش داشته است.

علاوه‌براین، فروش گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A در هند و منطقه خاورمیانه، با موفقیت همراه بوده است. این دستگاه‌های میان‌رده بیشتر از گوشی‌‌های سری گلکسی S و گلکسی Z به‌فروش رفته‌اند که به‌نظر بی‌ارتباط با مقرون‌به‌صرفه‌بودن قیمت آن‌ها نباشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لیست گزارش فروش گوشی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر