coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

زمان ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد؛ [+مبلغ وام بازنشستگان تأمین اجتماعی]

زمان ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی از سمت رئیس کانون بازنشستگان پایتخت اعلام شد. این وام در اصل دوره پنجم پرداخت وام بازنشستگی است.

علی دهقان‌نیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران، زمان ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در دوره پنجم را اعلام کرد. طبق اعلام وی، تسهیلات بازنشستگی ویژه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، از روز 20 آبان‌ماه آغاز و تا 30 ماه جاری ادامه خواهد داشت.

در این دوره نیز مثل دوره‌های پیشین، ثبت‌نام از دو طریق قابل انجام است: وب‌سایت کانون بازنشستگی کشوری و وب‌سایت تأمین اجتماعی. پس از بازه زمانی اعلام شده (20 تا 30 آبان)، بررسی مدارک طی 15 روز انجام می‌شود و سپس مبلغ وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی به حساب افراد متقاضی واریز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران با اشاره به فرایند ثبت‌نام و پرداخت وام بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: «وام بازنسشتگی تأمین اجتماعی تاکنون در 4 دوره پرداخت شده و حالا پنجمین مرحله اعطای این به بازنشستگان این سازمان است.»

وی با اشاره به مرحله پنجم وام قرض‌الحسنه 20 میلیون تومانی بازنشستگان تصریح کرد:

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی در بازه زمانی بیستم تا سی‌ام آبان ماه فرایند ثبت‌نام به دو روش از طریق سایت کانون بازنشستگان و سایت سازمان تامین اجتماعی انجام می‌پذیرد و بازنشستگان متقاضی وام می‌توانند به صورت غیرحضوری به دو سایت اشاره شده مراجعه و فرآیند ثبت‌نام را انجام بدهند.

زمان ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران ادامه داد: وام 20 میلیونی تأمینی اجتماعی پس از گذشت 15 روز (پایان فرایند بررسی مدارک) به حساب افراد متقاضی واریز خواهد شد.

دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا در سال آینده وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش خواهد یافت یا خیر گفت:

احتمال افزایش این وام بسیار زیاد است چرا که شرایط اقتصادی و وضعیت زندگی سخت‌تر از گذشته شده و به همین جهت احتمال افزایش وام بازنشستگان زیاد است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بنا دارد امسال به 400 هزار بازنشسته وام 20 میلیونی پرداخت کند، گفت: «تا امروز حدود 160 هزار نفر از بازنشستگان در کل کشور و حدود 19 هزار نفر از بازنشستگان در تهران وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند.»

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران همچنین درخصوص اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس اظهار کرد:

طی برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی این سازمان، امسال 100 هزار نفر به سفر زیارتی مشهد اعزام می‌شوند که البته با توجه به محدودیت‌های اسکان، شاید این آمار تا پایان سال محقق نشود و کمتر از 50 درصد از بازنشستگان بتوانند به این سفر اعزام بشوند مگر اینکه تمهیداتی برای افزایش هتل‌های اسکان از سوی مسئولان تامین اجتماعی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر