coinex
otetmarket
propification.com

اینترنت استارلینک در ایران در صورت رعایت قوانین ؛ زارع پور تاکید کرد!

وزیر ارتباطات از ارائه اینترنت استارلینک در ایران در صورت رعایت قوانین کشور خبر داد. با این خبر همکاری بین استارلینک با رگولاتوری ایران دور از انتظار نیست.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران، خبر از فعال شدن اینترنت استارلینک در ایران در صورت رعایت قوانین توسط اسپیس‌ایکس خبر داد. بنابر اعلام وی، طبق تصمیمات گرفته شده در جلسه هیئت مقررات رادیویی اتحادیه بین‌المللی مخابرات (RRB)، شرکت اسپیس‌ایکس به عنوان مالک استارلینک موظف شده است اینترنت ماهواره‌ای را در ایران فعال کند. البته طبق قوانین و ضوابط خاصی که این شرکت بزرگ باید آنها را بپذیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اینترنت استارلینک در ایران با رعایت قوانین ممکن است فعال شود

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات صبح امروز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور اینترنت استارلینک در ایران، اظهار داشت:

ایران بارها اعلام کرده است که از حضور ارائه‌کنندگان خدمات چه زیرساختی مانند اینترنت و چه نرم‌افزاری مانند پلتفرم‌ها استقبال می‌کند به‌شرطی که قوانین سرزمینی و داخلی ما را رعایت کنند.

اینترنت استارلینک در ایران با رعایت قوانین ممکن است فعال شود

وی افزود: «در آخرین جلسه هیئت مقررات رادیویی اتحادیه بین‌المللی مخابرات یا همان RRB، شرکت اسپیس‌ایکس مکلف به همکاری با جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای خود شد.»

وزیر ارتباطات تصریح کرد که اگر کمپانی اسپیس‌ایکس و استارلینک قواعد ایران را قبول کنتد، می‌توانند منظومه ماهواره‌ای خود را در کشور ما ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فعالیت اینترنت استارلینک در ایران چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر