;
coinex

تماشا کنید: تریلر رسمی مسابقه بازی مرکب با جایزه 4.56 میلیون دلاری

سال گذشته، نتفلیکس از برگزاری مسابقه بازی مرکب در دنیای واقعی خبر داد و از علاقه‌مندان دعوت کرد که برای حضور در مسابقه ثبت‌نام کنند؛ و حالا، تریلر مسابقه بازی مرکب منتشر شده که از انتشار رسمی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

فصل اول سریال کره‌ای Squid Game (بازی مرکب) موفقیتی تاریخی و بزرگ برای کمپانی نتفلیکس در سال 2021 محسوب می‌شد. میزان محبوبیت این سریال باعث شد که از همان روزهای پایان پخش سریال، اخباری پیرامون تولید و انتشار فصل دوم آن منتشر شود. اما بعد از آن، شنیدیم که نتفلیکس می‌خواهد مسابقه‌ای را در دنیای واقعی با الهام از این سریال تولید کند. در تابستان‌ گذشته، تیزرهای مختلفی از این مسابقه منتشر شده بود و حالا، نتفلیکس گزیده‌ای از قسمت‌های این مسابقه را در قالب تریلر مسابقه اسکویید گیم منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر مسابقه بازی مرکب (Squid Game: The Challenge)

این مسابقه حیرت‌انگیز تحت عنوان Squid Game: The Challenge (بازی مرکب: چالش) نام‌گذاری شده است. 456 بازیکن از سراسر جهان در این مسابقه شرکت کرده‌اند و مثل وقایع سریال بازی مرکب، صاحب شماره‌های مختص به خود شده و در مکانی پر رمز و راز به رقابت می‌پردازند؛ مکانی که میزبان برگزاری مسابقات دیوانه‌وار است.

پوستر اصلی مسابقه اسکویید گیم: چالش
پوستر اصلی مسابقه اسکویید گیم: چالش

برخلاف سریال بازی مرکب، در این رئالیتی‌شو هیچ خطری جان شرکت‌کننده‌ها را تهدید نمی‌کند. آنها در این مسابقه حضور پیدا می‌کنند تا برنده‌ی جایزه 4 میلیون و 560 هزار دلاری نتفلیکس باشند. در ادامه، جدیدترین تریلر Squid Game: The Challenge را مشاهده می‌کنید.

نگرانی‌های بسیاری حول محور مسابقه Squid Game: The Challenge و شیوه برگزاری آن شکل گرفته بود؛ با این‌حال، کمپانی نتفلیکس با چنین سرمایه‌گذاری عظیمی به نگرانی‌ها و انتقادات توجه نمی‌کند و پخش این مجموعه را در تاریخ 22 نوامبر (1 آذر) شروع خواهد کرد.

جایزه 4.56 میلیون دلاری یک رکورد در تمامی مسابقات برگزار شده در تاریخ محسوب می‌شود که به نوبه خود اتفاقی هیجان‌انگیز و پر سر و صدا خواهد بود. رکوردی که پیشتر در اختیار برنامه The Million Second Quiz با مبلغ 2.6 میلیون دلار بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیزر رسمی مسابقه بازی مرکب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر