;
coinex

تمام مدل‌های جدید آیپد در سال 2024 معرفی می‌شوند

مارک گرمن از بلومبرگ ادعا می‌کند که اپل در سال میلادی آینده همه‌ی مدل‌های آیپد را به‌روز می‌کند. بنابراین باید منتظر تمام مدل‌های جدید آیپد در سال 2024 باشیم.

طبق گفته مارک گرمن، سال ۲۰۲۴ برای دوست‌داران آیپد سال خوش یمنی خواهد بود چراکه نسخه‌ی جدید انواع آیپد پرو، آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد پایه روانه‌ی بازار خواهد شد.

طبق آخرین گزارشات، با توجه به کمبود آیپد و ایرپاد جدید در فصل تعطیلات، به نظر اپل هنوز مدل به روز و جدید این محصولات خود را آماده نکرده و احتمالا این کار را در سال 2024 انجام دهد. گرمن مدعی شده ایرپادهای ارزان‌قیمت جدید اپل نیز سال آینده موجود خواهند شد و سال ۲۰۲۵ شاهد عرضه‌ی مدل پرو به‌روز خواهیم بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تمام مدل‌های جدید آیپد در سال 2024 معرفی می‌شوند

برای اولین بار در چند سال اخیر، اپل در سال 2023 هیچ آیپد جدیدی معرفی نکرد و بنابراین این احتمال وجود دارد که سال 2024 مدل جدید تمامی آیپدها معرفی شود. در حال حاضر جدیدترین مدل‌ نسخه‌های مختلف آیپد به شرح زیر است:

تمام مدل‌های جدید آیپد در سال 2024 معرفی می‌شوند

  • آیپد پرو: اکتبر 2022
  • آیپد پایه: اکتبر 2022
  • آیپد ایر: مارس 2022
  • آیپد مینی: سپتامبر 2021

به گفته گرمن، آیپدهای رده‌پایین تا میان‌رده‌ی شرکت اپل، ممکن است در اوایل ماه مارس سال ۲۰۲۴ معرفی شوند. همچنین احتمالا آیپد پرو 11 اینچی و ۱۳ اینچی با پردازنده M3 و نمایشگر OLED در نیمه‌ی اول سال آینده عرضه شوند. پیش بینی می‌شود آیپد ایر بعدی و آیپد مینی جدید نیز از تراشه‌ی M2 و A16 Bionic بهره ببرند. البته هنوز قیمت تبلت‌های جدید اپل مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی به روز شدن تمامی مدل‌های جدید آیپد در سال 2024 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر