coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تماشاکنید: رنگ‌های جدید گلکسی S24 شما را غافلگیر می‌کند!

چند روز پیش خبری با مضمون رنگ بندی خانواده گلکسی S24 توسط Ice Universe منتشر شد و حالا شما می‌توانید رنگ‌های جدید گلکسی S24 را مشاهده کنید.

اخیرا شایعات مربوط به خانواده گلکسی اس 24 موضوع اصلی سایت‌های تکنولوژی شده و در جدیدترین اخبار مرتبط، شما می‌توانید رنگ بندی گلکسی S24 ، گلکسی S24+ و گلکسی S24 اولترا را ببینید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تماشاکنید: رنگ‌های جدید گلکسی S24 شما را غافلگیر می‌کند!

سامسونگ در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود، سری گلکسی اس ۲۴ است. انتظار می‌رود زمان رونمایی گلکسی S24 در اوایل سال ۲۰۲۴ باشد. اما در حال حاضر، رندرهای جدید این پرچم‌داران تنوع رنگی آنها را نشان می‌دهد.

در گزارش‌های قبلی، افشاگری به نام Ice Universe ادعا کرده بود سری گلکسی اس ۲۴ در شش گزینه رنگی عرضه خواهد شد و این رنگ‌ها شامل مشکی، خاکستری، بنفش، زرد، سبز، آبی و نارنجی می‌شود. به‌علاوه، این منبع خبری گفته بود که گلکسی اس ۲۴ اولترا در نسخه طلایی نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر، وبسایت PhoneArena تصاویری را به اشتراک گذاشته است که بر اساس این گزینه‌های رنگی جدید ساخته شده‌اند.

رنگ‌های جدید گلکسی S24 شما را غافلگیر می‌کند!

در نگاهی به این تصاویر، می‌توانیم گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا را در نسخه‌های جدید سیاه، خاکستری، طلایی و بنفش ببینیم. از طرف دیگر، گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس را می‌توان در گزینه‌های زرد و بنفش مشاهده کرد. لازم به ذکر است که این تصاویر رنگ بندی گلکسی اس 24 رسمی نیستند و فقط بر اساس اطلاعات موجود و افشاگری‌های اخیر ایجاد شده‌اند.

رنگ‌های جدید گلکسی S24 شما را غافلگیر می‌کند!

از آنجایی که معرفی این دستگاه‌ها چندان دور نیست، انتظار می‌رود شایعات بیشتری از آنها در آینده منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رنگ‌های جدید گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر