coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت‌های سیتیزن نوستالژی که هنوز هم میشه خریدشون!

سیتیزن از آن دسته برند‌های محبوب و معروف دنیای ساعت است که سالیان سال است حضور پررنگی در بازار ساعت مچی دارد. حتما از افراد قدیمی یا علاقه مندان ساعت مچی اسم این برند را شنیدید. یا زمانی که قصد خرید ساعت مچی داشتید به احتمال زیاد یکی از برندهای پیشنهادی، سیتیزن بوده. اما در این مقاله می‌خواهیم شما را بیشتر با ساعت مچی سیتیزن آشنا کنیم و چند مدل از ساعت‌های نوستالژی این برند را هم با هم بررسی کنیم.

چرا خرید ساعت مچی سیتیزن؟

هدف اکثر ما از خرید ساعت مچی، داشتن یک اکسسوری با اصالت و معتبر است. چرا که ساعت مچی‌ها در دنیای امروز تنها ابزار سنجش زمان نیستند، در واقع با پیشرفت تکنولوژی برای اطلاع از زمان ابزار‌های دیگر مانند تلفن همراه هم وجود دارند. پس چرا ساعتمچی روی دستمان می‌بندیم؟ ساعت مچی‌ها بخش مهمی از استایل و سلیقه هر شخص را نشان می‌دهند. پس مهم است که ساعت مچی روی دست ما، دارای اصالت باشد.

سیتیزن نام آشنای بازارهای ساعت جهان است. بدون شک ساعت سیتیزن یکی از از زیباترین و مقاوم‌ترین برندهای موجود در بازار ساعت می‌باشد. متنوع بودن مدل‌های این برند و ظاهر بی نظیر و همچنین امکانات فوق العاده آن باعث شده که برند سیتیزن جزو برندهای پرفروش ساعت باشد. اگر قصد خرید ساعت سیتیزن را دارید، باید بدانید که این برند در سال ۱۹۱۸ در کشور ژاپن شروع به فعالیت کرد و از آنجا که این برند ساعت‌های مچی خود را بسیار خلاقانه طراحی و تولید می‌کرد و همچنین امکانات جدیدی را به آن‌ها می‌افزود، بسیار توجه جلب کرد، تا جایی که که امروزه جزو شناخته شده‌ترین و اولین انتخاب برای خریداران ساعت مچی می‌باشد. مناسب بودن قیمت، طول عمر بالا و کیفیت ساخت و مقاومت ساعت‌های سیتیزن باعث محبوبیت بالا و همچنین شناخته شدن این برند از سال‌های قدیم تا به امروز شده است.

ساعت‌های نوستالژی سیتیزن

از آنجایی که سیتیزن یکی از برندهای قدیمی و معتبر دنیای ساعت است، خیلی از مدل‌های قدیمی این برند خاطره ساز هستند. به همین خاطر هم هنوز این کمپانی قدرتمند ژاپنی، بعضی از محبوب‌ترین ساعت‌های نوستالژی خود را تولید می‌کند. در ادامه با 4 مدل ساعت نوستالژی سیتیزن آشنا خواهید شد:

ساعت زنانه سیتیزن مدل EW5554-82D:

تا زمانی که مد روی دنیای ساعت مچی‌ها تغییرات زیادی نداشت، اکثر ساعت مچی‌ها با قاب‌های مربع یا مستطیلی تولید می‌شدند. این ساعت زنانه سیتیزن هم با قاب مربع و بند استیل کاملا نمادی از ساعت‌های قدیمی است. از ویژگی مهم این ساعت مچی زنانه شیک و زیبا، قابلیت اکو درایو است. اکودرایو یا همان انرژی خورشیدی که تکنولوژی مخصوص سیتیزن است، در اکثر ساعت‌های این برند به کار می‌رود تا دوام و عملکرد ساعت را بهبود ببخشد. با توجه به ویژگی و طراحی این مدل، قیمت ساعت مچی زنانه که معرفی کردیم در رده متوسط قرار گرفته.

ساعت‌های سیتیزن نوستالژی که هنوز هم میشه خریدشون!

ساعت مردانه سیتیزن مدل AU1080-38E:

شاید این روزها ساعت‌های بند برزنتی زیادی روی دست‌ها ببینید. اما در زمان قدیم ساعت مچی بند برزنتی کمتر تولید می‌شد. با این حال، یکی از این ساعت‌های نوستالژی سیتیزن، این ساعت مردانه بند پارچه‌ای است. یک ساعت مردانه با طراحی کلاسیک و ساده که طبیعتا بخاطر نوع بند وزن سبکی روی دست دارد. در این ساعت هم از تکنولوژی اکو درایو استفاده شده تا دوام و عملکرد ساعت طولانی مدت باشد.

ساعت زنانه سیتیزن مدل EX1410-88E:

اگر قصد خرید ساعت زنانه مجلسی دارید، این یکی از مدل‌های محبوب در بین ساعت‌های زنانه سیتیزن است. این ساعت زنانه زیبا علاوه بر طراحی ساده، بند متفاوتی دارد و همین باعث جذابیتش شده. از چنین ساعت مچی می‌توانید در مهمانی‌ها، مجالس و حتی قرار ملاقات‌های مهم به راحتی استفاده کنید. چرا که خیلی راحت با اکثر لباس‌های شما ست می‌شود. این ساعت زنانه هم همانطور که باید انتظار داشت، از تکنولوژی اکو درایو بهره مند است.

ساعت زنانه سیتیزن مدل EX1410-88E:

ساعت مردانه سیتیزن مدل JZ1000-51L:

قطعا این ساعت سیتیزن مردانه یکی از نوستالژی‌ترین مدل‌هایی است که دیده‌اید. یک ساعت با صفحه دیجیتال و آنالوگ، که قابلیت‌های کاربردی را در خود دارد. غیر از ویژگی اکودرایو، این ساعت دارای ویژگی‌های: کرنوگراف، ساعت جهانی، تقویم دائمی و زنگ هشدار است. از مهم‌ترین قابلیت‌های این ساعت هم میزان ضد آب آن است. با این ساعت با خیال راحت می‌توانید در استخر (عمق کم آب) شنا کنید.

نکات مهم قبل از خرید ساعت سیتیزن

از نکات مهمی که هنگام خرید ساعت سیتیزن باید به آن توجه کنید تناسب ساعت شما با استایل‌تان است، به هیچ عنوان اگر استایل اسپرت دارید در ساعت‌های مچی کلاسیک سیتیزن به دنبال ساعت نگردید. همچنین اگر استایل کلاسیک و رسمی دارید می‌توانید بهترین نوع این استایل‌ها را در ساعت‌های مچی سیتیزن پیدا کنید. برای خرید ساعت سیتیزن حتماً توجه داشته باشید که این ساعت‌ها را از گارانتی اصلی خریداری کنیم زیرا ساعت مچی اصل دارای امکانات و طول عمر بالا می‌باشد در حالیکه نوع فیک این ساعت‌ها طول عمر بسیار کوتاه و همچنین امکانات بسیار پایینی دارند.

زیرمجموعه‌های ساعت سیتیزن

ساعت‌های مچی سیتیزن دارای زیرمجموعه‌های متفاوتی می‌باشد که عملکرد این برند در تمامی این زیرمجموعه‌ها به‌صورت فوق‌العاده بوده است، چه دنبال ساعت کلاسیک باشید چه به دنبال ساعت اسپرت، اگر قصد خرید ساعت سیتیزن را دارید باید بگوییم که زیر مجموعه‌های این برند به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. اکو درایو وان (eco drive one)
  2. پرومستر (promaster)
  3. سریه هشت (series 8)
  4. سیتیزن آل (citizen L)

خرید ساعت مچی سیتیزن اصل از فروشگاه ساعت

برای اینکه مطمئن باشید ساعت مچی اصل سیتیزن خریداری کردید، باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. اگر به دنبال یک ساعت فروشی تهران هستید که نمایندگی سیتیزن را داشته باشد، بدون شک ما مجموعه ایران تایمر را معرفی می‌کنیم. ایران تایمر نه تنها یک فروشگاه حضوری است، بلکه اولین سایت ساعت مچی اورجینال داخل ایران است. این مجموعه با تجربه بالغ بر 1 دهه و نمایندگی بیش از 300 برند مطرح جهانی مانند سیتیزن، یک مرجع کامل و مطمئن برای شماست. به کمک مشاوران ایران تایمر می‌توانید بهترین ساعت مچی متناسب با سبک سلیقه‌تان را انتخاب و خریداری کنید. همچنین سایت ایران تایمر بر روی تمامی محصولات خود ضمانت اصالت کالا و تضمین قیمت را ارائه می‌دهد.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر