;
coinex

ساعت پخش سریال رعد و برق از شبکه یک [+خلاصه داستان]

مجموعه رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی، تازه‌ترین سریال شبکه یک سیماست. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال رعد و برق با ما همراه باشید.

داستان سریال رعد و برق به قلم بهروز افخمی به نگارش درآمده است. داوود هاشمی تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد. قسمت اول مجموعه‌ی تلویزیونی رعد و برق در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ از شبکه ۵ پخش شد؛ اما به علت آماده نبودن قسمت‌های بعدی و طولانی شدن مراحل تدوین، ادامه پخش آن متوقف شد.

اکنون مجموعه‌ی «رعد و برق» جایگزین مجموعه تلویزیونی «انقلاب دوم» ساخته‌ی جواد شمقدری شده است که آخر هفته گذشته با پخش قسمت شانزدهم به پایان رسید.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های حادثه‌ای و طنز هستید، می‌توانید سریال «رعد و برق» را از روز دوشنبه (15 آبان ماه 1402) از شبکه یک تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال رعد و برق ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال رعد و برق از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، زمان پخش سریال رعد و برق از دوشنبه، 15 آبان 1402 هر شب ساعت 22:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 2:45 بامداد و 15:10 عصر روز بعد که ساعت پخش تکرار سریال رعد و برق از شبکه یک سیماست، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال رعد و برق
ساعت پخش سریال رعد و برق از شبکه یک

«رعد و برق» به روایت قصه‌ای در بستر سیل نوروز ۹۸ در استان‌های شمالی و غربی کشور می‌پردازد. همان‌طور در ابتدای این نوشتار گفتیم این سریال قرار بود از شبکه 5 پخش شود، اما پس از حدود دو سال و در حالی که شبکه پنج سیما از جمع شبکه‌های پخش‌کننده سریال جدید ایرانی حذف شده، این سریال برای پخش به شبکه یک سیما واگذار شده است.

در این سریال محمد فیلی، مهران رجبی، مختار سائقی، شهین تسلیمی، شهرام قائدی، سام کبودوند، تورج فرامرزیان، مهدی زمین‌پرداز، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، مریم عبادى، غلامعلی رضایی، مجید درستی، ابراهیم یوسفی، حامد محمدخانى، ویدا موسوی و سپیده موسوی نقش‌آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال رعد و برق

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال رعد و برق از شبکه یک، سراغ قصه‌ی این مجموعه‌ی حادثه‌ای و طنز می‌رویم که درباره سیل ویرانگری است که در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ بر اثر بارندگی‌های شدید در استان‌های شمالی ایران رخ داد.

ساعت پخش سریال رعد و برق
ساعت پخش سریال رعد و برق

سال 1397 سیل در استان‌های شمالی ایران، از جمله گلستان و مازندران و خراسان شمالی و جنوب و جنوب غرب کشور، خسارت های بسیاری به بار آورد. داستان رعد و برق گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های مردم و سیل زدگان را در ماجرای سیل و اتفاقاتی که افتاده را نشان می‌دهد.

سریال تلویزیونی رعد و برق دارای لوکیشن‌های متعدد در استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان و تهران است. گفتنی است بعد از توقف سریال رعد و برق به دلیل شرایط کرونایی کشور، گروه این سریال طنز تصویربرداری را در روستای ییلاقی درازنو بر فراز ابرهای استان گلستان ادامه داده‌ بودند.

کارگردان سریال رعد و برق

بهروز افخمی در چهارم آبان ماه سال 1335 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تدوین از مدرسه عالی تلویزیون و سینماست. افخمی فعالیت هنری را با ساخت فیلم‌های کوتاه شروع کرد. او برای بار نخست، سینمای حرفه‌ای را با فیلم «زیر باران» به کارگردانی سیف‌الله داد به عنوان مدیرفیلم‎برداری تجربه کرد.

ساعت پخش سریال رعد و برق

از دیگر فعالیت‌های بهروز افخمی می‌توان به تدریس سینما، عضویت در شورای هنرستان روایت فتح و نیز نمایندگی در مجلس ششم شورای اسلامی اشاره کرد.

بهروز افخمی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از سی و دومین دوره‎‌ی جشنواره‎ی فیلم فجر برای فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، سیمرغ بلورین بهترین فیلم‎نامه از سی و دومین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر برای «فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، جایزه‌ی هیئت داوران بهترین کارگردانی از بیست و دومین دوره‌‎ی جشنواره‌ی فیلم فجر برای فیلم «گاوخونی»، تندیس زرین بهترین فیلم‎نامه از دومین دوره‌‎ی جشن خانه‌‎ی سینما برای فیلم «جهان پهلوان تختی» و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از نهمین دوره‌‎ی جشنواره‌ی فیلم فجر برای فیلم «عروس» را در کارنامه هنری خود دارد.

بهروز افخمی کارگردان سریال هایی از جمله بخش جدید «عملیات ۱۲۵» (۱۳۹۱)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۸)، «یازده دقیقه و سی ثانیه» (1386) و «کوچک جنگلی» (۱۳۶۶)، بوده‌ ‎است.

وی همچنین کارگردانی فیلم‌های سینمایی از جمله «روباه» (۱۳۹۳)، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» (۱۳۹۲)، «این خانه من نیست» (۱۳۸۹)، «سن پترزبورگ» (۱۳۸۸)، «فرزند صبح» (۱۳۸۷–۱۳۸۴)، «گاو خونی» (۱۳۸۱)، «شوکران» (۱۳۷۷)، «جهان پهلوان تختی» (۱۳۷۶)، «عقرب» (۱۳۷۵)، «روز شیطان» (۱۳۷۳)، «روز فرشته» (۱۳۷۲)، «عروس» (۱۳۶۹) و «تفنگ‌های سحرگاه» (۱۳۶۷) را برعهده داشته ‎است.

عوامل سریال رعد و برق

ساعت پخش سریال رعد و برق
ساعت پخش تکرار سریال رعد و برق از شبکه یک
  • کارگردان و نویسنده: بهروز افخمی
  • تهیه کننده: داود هاشمی
  • کارگردان دوم: امیر شیرمحمدی
  • مشاور پروژه: ابراهیم امیرخانی
  • مدیر تصویربرداری: حسنعلی اسدی
  • مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان زاده
  • چهره پرداز: زهره سیه پوش
  • مدیر تولید: علیرضا هاشمیان
  • مدیر تدارکات: احمد امیرانی
  • دستیاران کارگردان: سیدمحمود جعفری، داوود عصمتی، علیرضا اولادیان
  • مدیر برنامه‌ریزی: محمود جعفری
  • صحنه و لباس: حسین قزل باش
  • منشی صحنه: داود عصمتی
  • عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پوریا منجزی
  • طراح بدلکاری: علیرضا فتحی
  • دستیار تهیه کننده: الهام رضایی
  • مشاور فنی پروژه: رایان جعفری
  • جلوه های ویژه میدانی: حسین طلابیگی
  • مدیر روابط عمومی: الهام رضایی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال رعد و برق نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال محمد فیلی، مهران رجبی، مختار سائقی، شهین تسلیمی، شهرام قائدی، سام کبودوند، تورج فرامرزیان، مهدی زمین‌پرداز، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، مریم عبادى، غلامعلی رضایی، مجید درستی، ابراهیم یوسفی، حامد محمدخانى، ویدا موسوی و سپیده موسوی نقش‌آفرینی کردند.

سریال رعد و برق چند قسمتی است؟

این سریال در 25 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی بهروز افخمی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال رعد و برق چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    برنامه بسیار عالی ولی موسیقی پایان برنامه با خوانندگی محمد ایری عالی ترین

    پاسخ