coinex
راهنمای خرید تکراتو

اینستاگرام حالت روح را برای پیام‌های دایرکت فعال می‌کند

اینستاگرام حالت روح را برای پیام‌های دایرکت فعال می‌کند. با فعال کردن این قابلیت، پیغام seen برای فرستنده پیام نشان داده نخواهد شد.

وقتی شما در اپلیکیشن اینستاگرام پیام یا پستی برای دیگران می‌فرستید، هنگامی که مخاطب پیام شما را باز کند، در پایین صفحه عبارت seen نشان داده می‌شود و به شما خبر می‌دهد که مخاطب پیام شما را باز کرده است.

هرچند این ویژگی برای فرستنده می‌تواند مفید باشد، اما ممکن است برای شخصی که می‌خواهد پیام‌ها را بخواند، آزاردهنده باشد. اگر شما جزو افرادی هستید که می‌خواهند پیام‌ها را بدون خبردار شدن فرستنده بخوانند، خبرهای خوشی برای شما در راه است؛ اینستاگرام به زودی اجازه خواهد داد تا تأییدیه seen را غیرفعال کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اینستاگرام حالت روح را برای پیام‌های دایرکت فعال می‌کند

دلایل مختلفی وجود دارد که شاید کسی نخواهد اعلان seen برای فرستنده پیام برود. برای مثال، ممکن است بخواهید یک پیام را بخوانید بدون اینکه بخواهید همان لحظه جواب آن را بدهید. یا ممکن است احساس کنید که تأییدیه seen نفوذی به حریم خصوصی شماست.

دلیل آن هرچه می‌خواهد باشد، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، می‌گوید که به زودی حالت روح در دایرکت اینستاگرام را اضافه می‌کند تا افرادی که می‌خواهند آن را فعال کنند.

در کانال متا، زاکربرگ گفت که تیم در حال حاضر آزمایش غیرفعال کردن تأییدیه seen در پیام‌های دایرکت اینستاگرام است. البته او زمان انتشار این قابلیت را اعلام نکرد. بنابراین، باید منتظر بمانیم تا به‌روزرسانی مربوطه عرضه شود.

اگرچه تاکنون روش رسمی برای غیرفعال کردن seen در پیام‌های دایرکت اینستاگرام وجود نداشت، ولی افراد می‌توانستند با یک راه حل جایگزین اینکار را انجام دهند. برای جلوگیری از فعال شدن این ویژگی، می‌توانید حالت هواپیما را فعال کنید و Wi-Fi را خاموش کنید. اما این روش نیازمند خروج از حساب کاربری است که ممکن است مشکل‌ساز باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره حالت روح در دایرکت اینستاگرام چیست؟ اگر این قابلیت عرضه شود، شما آن را فعال می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر