coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات تازه‌ای از تنظیمات دوربین وان پلاس 12 منتشر شد

تنظیمات دوربین وان پلاس 12 به طور کامل مشخص شد. این گوشی در کنار دوربین اصلی 53 مگاپیکسلی از یک دوربین زوم پریسکوپ 64 مگاپیکسلی نیز برخوردار می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید شرکت وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه گوشی پرچمدار بعدی خود، یعنی OnePlus 12 در چین است. گفته می‌شود که در این گوشی از لنز Sony Lytia به عنوان دوربین اصلی استفاده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تنظیمات دوربین وان پلاس 12

روز گذشته شرکت وان پلاس اطلاعات جدیدی را درباره سیستم دوربین وان پلاس 12 منتشر کرد. این اطلاعات نشان می‌دهند که این گوشی دارای یک دوربین زوم پریسکوپ 64 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. این دوربین زوم پریسکوپ با سنسور OmniVision OV64B کار می‌کند و زوم اپتیکال 3 برابری را به کاربران ارائه می‌دهد.

وان پلاس در کنار این اطلاعات، چند نمونه از تصاویر ثبت شده با دوربین زوم پریسکوپ OnePlus 12 را به اشتراک گذاشت که به وضوح قدرت و توانایی این دوربین را نشان می‌دهند. این تصاویر با وجود اینکه در شرایط نوری نامناسب به ثبت رسیده‌اند، اما باز هم فوق‌العاده به نظر می‌رسند. در ادامه می‌توانید دو نمونه از این تصاویر را مشاهده کنید.

انتظار می‌رود که وان پلاس 12 از یک دوربین اصلی 53 مگاپیکسلی LYT-T808 و یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی IMX581 نیز برخوردار باشد؛ همان تنظیمات دوربینی که در OnePlus Open نیز وجود داشت.

از دیگر مشخصات فنی OnePlus 12 که تاکنون فاش شده است می‌توان به صفحه نمایش 2K BOE X1 OLED با لبه‌های خمیده، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0، باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با آداپتور شارژ 100 واتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

به احتمال زیاد وان پلاس 12 در ماه جاری در کشور چین عرضه می‌شود و پس از آن در ژانویه 2024 در بازارهای جهانی موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تنظیمات دوربین وان پلاس 12 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر