;
coinex

گوگل قصد دارد میلیون‌ها جیمیل غیرفعال را برای همیشه حذف کند

طبق اعلام گوگل، به زودی حساب‌های غیرفعال به طور کامل از سرورهای این شرکت حذف خواهند شد و دیگر قابل بازیابی نخواهند بود. این فرایند از ماه دیگر آغاز می‌شود.

پاکسازی حساب‌های غیرفعال گوگل به زودی صورت خواهد پذیرفت. اگر می‌خواهید اکانت غیرفعال خود و محتوای مرتبط با آن را حفظ کنید، بهتر است یک لحظه وقت بگذارید و وارد حساب خود شوید و اندکی فعالیت داشته باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


میلیون‌ها حساب غیرفعال گوگل در آستانه حذف هستند

در ماه مه، گوگل اعلام کرد که قصد دارد اکانت‌هایی که بیش از دو سال غیرفعال بوده‌اند را حذف کند. قبل از به‌روزرسانی این سیاست، گوگل تنها محتوای ذخیره شده در اکانت را حذف می‌کرد و نه خود اکانت. این تغییر به گفته گوگل به منظور تقویت امنیت است زیرا اکانت‌های غیرفعال دارای خطر بیشتری برای دسترسی غیرمجاز هستند. گوگل اعلام کرده است که فرآیند حذف اکانت‌ها از دسامبر ۲۰۲۳ یعنی از یک ماه دیگر اجرا خواهد شد.

گوگل قصد دارد حساب‌های غیرفعال را برای همیشه حذف کند

اگر اکانت غیرفعالی دارید که می‌خواهید آن را نگه دارید، هنوز زمان در اختیار دارید. غول موتور جستجوی جهان، این فرآیند را مرحله به مرحله شروع کرده است و فعلا با اکانت‌هایی که ایجاد شده‌اند، اما دیگر هرگز استفاده نشده‌اند، آغاز کرده است. مهم است به یاد داشته باشید که گوگل در حال حاضر قصد حذف اکانت‌هایی که در یوتیوب دارای ویدیو هستند را ندارد.

برای حفظ اکانت خود، فقط کافی است آن را فعال کنید. این کار را می‌توانید با ورود و استفاده از هر یک از خدمات گوگل انجام دهید. به عنوان مثال، این اقدامات باعث تغییر وضعیت اکانت شما به فعال خواهد شد:

  • خواندن یک ایمیل
  • استفاده از Google Drive
  • تماشای ویدیوها در یوتیوب
  • استفاده از جستجوی گوگل
  • استفاده از ورود به سیستم گوگل برای ورود به سرویس‌های شخص ثالث

در نظر داشته باشید که این سیاست فقط برای اکانت‌های شخصی اعمال می‌شود. اکانت‌های متعلق به سازمان‌ها مانند مدارس و شرکت‌ها تحت تأثیر این سیاست قرار نخواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اقدام گوگل برای حذف حساب‌های غیرفعال چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر