;
coinex

هوش مصنوعی آیفون 16 گلکسی اس 24 را به چالش می‌کشد

آن‌طور که از شواهد پیداست شرکت اپل در زمینه توسعه هوش مصنوعی برنامه‌های بزرگی در سر دارد. به احتمال زیاد هوش مصنوعی آیفون 16 سال آینده، پیشرفته‌تر و بهتر از گذشته خواهد بود.

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) احتمالا در اوایل سال 2024 برگزار خواهد شد و برنامه‌ها و اقدامات آینده اپل را مشخص خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، اپل قصد دارد در طول این کنفرانس از دستیار شخصی اختصاصی خود یعنی سیری اصلاح‌شده با هوش مصنوعی رونمایی کند. به نظر می‌رسد که توسعه سیری مبتنی بر LLM از پیش آغاز شده و در حال انجام است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی آیفون 16 در رقابت با گلکسی اس 24

به زودی با رونمایی سری گلکسی S24 سامسونگ، شاهد ویژگی‌های پیچیده‌ و پیشرفته هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند سال 2024 خواهیم بود. اپل نیز که قرار نیست از قافله عقب بماند، در حال برنامه‌ریزی برای ورود به دنیای هوش مصنوعی مولد است. افشاگری‌های جدید Revegnus در ایکس (توئیتر سابق) این مسئله را تایید می‌کند و نشان می‌دهد که نتایج تلاش‌های اپل در اوایل سال آینده مشخص خواهد شد.

هوش مصنوعی آیفون 16

این منبع اطلاعاتی ادعا کرده است که اپل در حال بهبود و اصلاح سیری، معادل دستیار گوگل در اندروید، با مدل Large Language (LLM) داخلی خود است. ورژن جدید سیری قدرتمندتر از همیشه در کنفرانس جهانی 2024 اپل رسما معرفی خواهد شد و احتمالا سری آیفون 16 اولین گوشی‌های مجهز به این فناوری خواهند بود.

پیش از این نیز مارک گورمن از بلومبرگ، مدعی شده بود که نسخه اصلاحی سیری تا سال 2025 آماده خواهد شد؛ اما ظاهرا کار بر روی این هوش مصنوعی یک سال زودتر به اتمام می‌رسد.

هوش مصنوعی آیفون 16

در هر حال، اینکه اپل توجه و زمان زیادی را به اصلاح سیری اختصاص داده است، خبر خوبی برای کاربران آیفون خواهد بود؛ چرا که در طی سال‌های اخیر این دستیار مجازی در مقایسه با سایر دستیارهای موجود در بازار، قابلیت‌های کمتری داشته و در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گرفت.

همچنین اپل برای رقابت با محبوب‌های بازار مانند سری گلکسی اس 24، ناچار به پیشرفت در دنیای هوش مصنوعی است. سامسونگ، سازنده گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی، اخیرا هوش مصنوعی اختصاصی خود یعنی Galaxy AI را معرفی کرده که یک دستیار جهانی جدید برای گوشی‌های 2024 خواهد بود. این هوش مصنوعی از قابلیت‌های شگفت‌انگیزی مانند ترجمه تماس‌ در لحظه برخوردار است و این مسئله در اپل انگیزه رقابت ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هوش مصنوعی آیفون 16 و دستیار شخصی سیری چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر