;
coinex

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک ؛ از طراحی تا عمر باتری و تجربه روزمره!

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک نشان می‌دهد که این اسمارت واچ جدید سامسونگ با امکاناتی مثل قاب چرخان محبوب، سیستم عامل جدید و نظارت بر الگوهای خواب یکی از بهترین ساعت های هوشمند بازار است.

در سال 2021 پس از سال‌ها رکود، سامسونگ و گوگل با رونمایی از گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک بالاخره یک نسخه بازطراحی شده از Wear OS را رونمایی کردند. این ساعت‌های هوشمند اولین اسمارت واچ‌های شرکت سامسونگ بودند که با Wear OS کار می‌کردند و اولین ساعت‌هایی بودند که با نسخه بازطراحی شده Wear OS 3 ارائه می‌شدند. این گجت‌های سامسونگ به دلیل داشتن عملکردی بسیار خوب و نرم‌افزاری جدید و جذاب، به موفقیت خوبی رسیدند.

حالا یک بار دیگر با معرفی گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک شاهد تکرار این رویکرد از سمت سامسونگ هستیم چون این دو گجت هوشمند، اولین ساعت‌هایی هستند که با سیستم عامل Wear OS 4 ساخته می‌شوند.

برای نقد و بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک و آشنایی با مشخصات این گجت پرطرفدار تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک

بررسی واچ 6 کلاسیک نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند ماندگاری شارژ بالا و عملکرد بسیار خوبی دارد. این محصول سامسونگ یکی از اولین ساعت‌های هوشمندی است که از همان ابتدا با سیستم عامل Wear OS 4 به دست کاربران می‌رسد. این ساعت با داشتن قاب چرخانی که در سری واچ 5 وجود نداشت و قابلیت‌های مختلف، می‌تواند به محبوبیت زیادی بین کاربران برسد.

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک
بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک

قاب چرخان یکی از مشخصه‌های اصلی ساعت‌های سامسونگ و روشی جالب برای کار با رابط کاربری این ساعت است که در مدل‌های سال پیش وجود نداشت. به جز این قاب چرخان، سایر ویژگی های گلکسی واچ 6 کلاسیک یک آپگرید متوسط نسبت به سری 5 سال گذشته داشته‌اند. اگر قصد خرید اولین ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS را دارید یا ساعت فعلی شما قدیمی شده، گلکسی واچ 6 کلاسیک یکی از بهترین ساعت‌هایی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید.

در جدول زیر مشخصات گلکسی واچ 6 کلاسیک را مشاهده می‌کنید.

مشخصات گلکسی واچ 6 کلاسیک
ماندگاری شارژ 30 ساعت در صورت استفاده از حالت نمایشگر همیشه روشن، در غیر این صورت 40 ساعت
جی‌پی‌اس  دارد
مواد لنز کریستال یاقوت کبود
رنگ‌ها مشکی و نقره‌ای
نمایشگر
  • مدل 43 میلی‌متری: نمایشگر 1.3 اینچی 432×432 Super AMOLED با حالت همیشه روشن
  • مدل 47 میلی‌متری: نمایشگر 1.5 اینچی 480×480 Super AMOLED با حالت همیشه روشن
پردازنده اگزینوس W930 دو هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی
رم 2 گیگابایت
حافظه داخلی 16 گیگابایت
باتری
  • 43 میلی‌متری: 300 میلی آمپر ساعتی
  • 47 میلی‌متری: 425 میلی آمپر ساعتی
اتصالات LTE6، بلوتوث 5.3، وای فای 2.4+5 گیگاهرتزی، NFC
مقاومت 5ATM، IP68 / MIL-STD-810H
نرم‌افزار Wear OS 4 / One UI 5 Watch
حسگرها حسگر بایواکتیو سامسونگ، حسگر دما، شتاب سنج، فشار سنج، ژیروسکوپ، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر نور، حسگر 3D Hall
قیمت 43 میلی‌متری 400 دلار و 47 میلی‌متری 430 دلار
وزن 43 میلی‌متری 52 گرم و 47 میلی‌متری 59 گرم

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک از نظر طراحی و سخت‌افزار

بررسی ساعت هوشمند جدید سامسونگ را با نگاهی به طراحی این ساعت هوشمند شروع می‌کنیم. همانطور که قبلاً اشاره شد، یک بار دیگر در این ساعت سامسونگ شاهد برگشتن قاب چرخان هستیم. سال گذشته، این قابلیت بسیار پرطرفدار از گلکسی واچ 5 پرو حذف شده بود اما امسال شاهد برگشتن فرم فاکتور کلاسیک و قاب چرخان به این ساعت‌های سامسونگ هستیم. در مجموع، گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ شباهت زیادی به گلکسی واچ 4 سال 2021 دارد. البته یکسری تفاوت بین این دو وجود دارد اما این تفاوت‌ها جزئی هستند: گلکسی واچ 6 کلاسیک کمی بزرگتر است – با ابعاد 43 و 47 میلی‌متر در مقایسه با ابعاد 42 و 46 میلی‌متری گلکسی واچ 4 کلاسیک – و حاشیه‌های این مدل کمی باریک‌تر شده در نتیجه نمایشگر هر دو مدل امسال نسبت به مدل‌های گذشته بزرگتر است.

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک

گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متری با داشتن یک نمایشگر 1.5 اینچی، رکورد گلکسی واچ 5 پرو (1.4 اینچی) را از نظر بزرگی نمایشگر شکست. ممکن است این مدل برای دست‌های کوچک کمی بزرگ به نظر برسد؛ در مجموع اگر به ساعت‌های بزرگ علاقه دارید، احتمالاً برای شما گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متری چندان بزرگ به نظر نمی‌رسد. اما اگر دست‌های کوچک و لاغری دارید، مدل 43 میلی‌متری می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

خوشبختانه سری گلکسی 6 هم بند ساعت معمولی را دارد و امسال بندهای سامسونگ تغییراتی جزئی داشته‌اند. زیر هر نیمه از بند ساعت یک دکمه وجود دارد که پین‌های بند ساعت را جمع می‌کند تا جابجایی این بندها با بند جدید راحت‌تر انجام شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان 

بررسی اپل واچ اولترا 

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک از نظر نمایشگر

در این بخش از بررسی واچ 6 کلاسیک نگاهی به نمایشگر این ساعت هوشمند سامسونگ داریم. هر دو گلکسی واچ جدید سامسونگ یعنی مدل 43 و 47 میلی‌متری دارای نمایشگرهای 60 هرتزی AMOLED هستند اما نمایشگر ساعت کوچکتر 1.3 اینچی و نمایشگر ساعت بزرگتر 1.5 اینچی است. این نمایشگرها نسبت به نمایشگرهای گلکسی واچ 4 کلاسیک کمی بزرگتر هستند چون هم قاب گلکسی واچ 6 کلاسیک کمی پهن‌تر است و هم اینکه سامسونگ موفق شده حاشیه‌های نمایشگر را کمی باریک‌تر کند.

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک
نقد و بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک

نمایشگر این ساعت هوشمند گلکسی واچ کیفیت بسیار خوبی دارد. رنگ‌های این نمایشگر شاداب، زاویه‌های دید آن عالی و دارای نرخ نوسازی 60 هرتز است. همچنین این نمایشگر بسیار روشن است و سطح روشنایی آن به 2000 نیت می‌رسد که نسبت به اوج روشنایی سری واچ 5 (یعنی 1000 نیت) بسیار بیشتر است و باعث شده که خواندن محتوای صفحه گلکسی واچ 6 کلاسیک در فضاهای بیرونی حتی زیر نور مستقیم شدید آفتاب راحت باشد.

شرکت سامسونگ اعلام کرده که به جای گلس تقویت شده سنتی، برای نمایشگر گلکسی واچ 6 کلاسیک از سفایر کریستال یا شیشه یاقوت استفاده کرده است. در نتیجه انتظار می‌رود که صفحه نمایش این مدل نسبت به گلکسی واچ 4 کلاسیک مقاوم‌تر باشد (البته مقاومت نمایشگر گلکسی واچ 4 کلاسیک هم در برابر ضربه و خش زیاد بود).

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک از نظر نرم‌افزار و عملکرد

همانطور که در ابتدای بررسی واچ 6 کلاسیک اشاره شد، این ساعت و گلکسی واچ 6 اولین ساعت‌های هوشمندی هستند که با جدیدترین نسخه از نرم‌افزار گجت‌های پوشیدنی طراحی شده توسط گوگل یعنی Wear OS 4 به دست کاربران می‌رسند. همچنین روی این سیستم عامل، رابط کاربری One UI 5 Watch نصب شده که باعث می‌شود نرم‌افزار این ساعت‌ها حس و حالی سامسونگی پیدا کند که الهام گرفته از ساعت‌های مجهز به سیستم عامل تایزن این شرکت است. عناصری مثل کشوی اپلیکیشن و تنظیمات فوری با آنچه که در سیستم عامل Wear OS گجت‌های شرکت‌های گوگل، فسیل و غیره دیده بودیم، متفاوت هستند. همچنین در این نسخه، عناصر به روشی کمی متفاوت سازماندهی شده‌اند اما در مجموع تنظیم این سیستم عامل نسبت به سایر گجت‌های مدرن‌تر خیلی زمان‌بر نیست.

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک

Wear OS 4 در گلکسی واچ جدید سامسونگ نسبت به Wear OS 3.5 تغییر چشمگیری نداشته است. هنوز اپلیکیشن‌های تقویم و جی میل گوگل در این سیستم عامل وجود ندارند؛ همچنین پشتیبانی از تم‌های پویا که شایعات زیادی درباره آن شنیده می‌شد. اما اپلیکیشن جدید واتساپ برای گجت‌های هوشمند در این نسخه موجود است و در One UI 5 هم قابلیت انتقال ساعت بین گوشی‌ها بدون نیاز به ریست کردن آن وجود دارد – قابلیتی بسیار مفید برای کاربرانی که زیاد گوشی خودشان را جابجا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بررسی اپل واچ اولترا 2

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

برای تنظیم ساعت، باید اپلیکیشن موبایلی Galaxy Wearable را داشته باشید که روی گوشی‌های سامسونگ از پیش نصب شده و امکان نصب آن برای سایر دستگاه‌های اندروید از طریق پلی استور وجود دارد. پس از تنظیم ساعت، می‌توانید با استفاده از Galaxy Wearable واچ فیس را تغییر دهید و عنوان اپلیکیشن‌ها را که سمت راست صفحه اصلی ساعت نمایان می‌شود تغییر داده و تنظیمات مختلف را پیکربندی کنید اما نیازی نیست که زیاد از این اپلیکیشن استفاده کنید. بیشتر کارهای قابل انجام با Galaxy Wearable روی خود ساعت هم قابل انجام هستند.

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک

با معرفی گلکسی واچ جدید سامسونگ ، چیپ‌ست جدید اگزینوس W930 هم رونمایی شد که حالا جایگزین W920 می‌شود که در سری واچ 4 و واچ 5 وجود داشت. همچنین، گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای 2 گیگابایت رم است در حالی که در دو نسل قبلی، 1.5 گیگابایت حافظه رم وجود داشت. عملکرد این ساعت بسیار روان است. اپلیکیشن‌ها فوری باز می‌شوند و جابجایی بین اپلیکیشن‌های مختلف و منوها به صورت روان و فوری انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که عملکرد کلی ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 و همچنین سری گلکسی 4 هم بسیار خوب بود. قطعاً گلکسی 6 کلاسیک از نظر سرعت یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار محسوب می‌شود اما نمی‌توان به صورت دقیق گفت که کدام کارها در این ساعت با قدرت و سرعت بیشتری اجرا می‌شوند. البته این به معنای ضعیف بودن عملکرد گلکسی واچ جدید سامسونگ نیست اما این مدل با مدل‌های قبل اختلاف و فاصله چندانی ندارد.

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک از نظر قابلیت‌های تناسب اندام و سلامت

بررسی واچ 6 کلاسیک نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند همه آمارهای مربوط به سلامت را که در گلکسی واچ 6 وجود داشتند نمایش می‌دهد از جمله: شمارش گام‌ها، ارزیابی فعالیت، ضربان قلب، الگوهای خواب، اکسیژن خون (SpO2) و دمای پوست. قابلیت ارزیابی دمای پوست در سری گلکسی واچ 5 هم موجود است اما این اولین ساعت هوشمند کلاسیکی است که سخت‌افزار لازم را برای این کار دارد.

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک

سیستم پیگیری و نظارت بر ورزش و تناسب اندام در این ساعت هوشمند بسیار مجهز است. هنگام ورزش، گلکسی واچ 6 به صورت پیوسته ضربان قلب شما را نظارت کرده و یک محدوده ضربان قلب شخصی سازی شده برای آن تخصیص پیدا می‌کند که محدوده 1 نشان دهنده حالت بسیار راحت و 5 نشان دهنده سخت‌ترین حالت است. همچنین در هر لحظه مشخص می‌شود که در کدام محدوده قرار دارید و پس از انجام و تکمیل ورزش، یک نمودار رسم می‌شود که سطح فعالیت شما را با گذشت زمان نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی های گلکسی واچ 6 کلاسیک ارایه بازخوردهای بسیار مفید و دقیق درباره شکل دویدن شما مثل متقارن یا نامتقارن دویدن، محکم یا شل دویدن و غیره است. این ساعت در چند حوزه مختلف به شما امتیاز می‌دهد تا متوجه شوید که کدام کار را بهتر انجام می‌دهید. حتی اپلیکیشن Samsung Health هم بر اساس همین بازخوردها، تمرین‌های مفیدی را به شما توصیه می‌کند.

اما بررسی ساعت هوشمند جدید سامسونگ نشان می‌دهد که ممکن است برخی از اطلاعات ارایه شده توسط این ساعت هوشمند کاملاً دقیق نباشند. مثلاً پس از ورزش، اپلیکیشن Samsung Health به شما خواهد گفت که چه مقدار آب را از طریق عرق کردن از دست داده اید و باید برای جبران آن چقدر آب بنوشید. چنین اطلاعاتی به ظاهر مفید به نظر می‌رسند اما مثلاً نوشیدن 489 لیتر آب طبق دستورات این ساعت برای جبران 150 درصدی آب از دست رفته به دلیل عرق کردن، غیرممکن به نظر می‌رسد.

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک

گلکسی واچ 6 کلاسیک هم از نظر دنبال کردن الگوهای خواب شباهت زیادی به سایر گجت‌های هوشمند دارد. شما این ساعت هوشمند را شب‌ها به دست‌تان می‌بندید و صبح‌ها نموداری با سایه‌های آبی رنگ مختلف رسم می‌شود که در آن مشخص شده در هر لحظه از زمان، در کدام مرحله از خواب قرار داشته‌اید. همچنین این ساعت هوشمند گلکسی واچ مشخص می‌کند که الگوهای خواب شما به چه نوع حیوانی شباهت دارند. مثلاً اگر برنامه خواب منظمی داشته باشید اما شب‌ها زیاد بیدار شوید، ممکن است الگوهای خواب شما را نزدیک به پنگوئن توصیف کند.

بعلاوه گلکسی واچ 6 کلاسیک می‌تواند بر اساس آمار مربوط به 6 هفته اول خواب شما، یک طرح راهنمای اختصاصی برای خوابتان ایجاد کند تا کیفیت خواب شما را طی یک دوره چند هفته‌ای افزایش دهد. در حال حاضر اکثر ما از ویژگی‌های یک خواب خوب اطلاع داریم – از جمله داشتن یک برنامه منظم، ورزش کردن، خوابیدن در اتاقی تاریک و سرد و غیره – اما راهنمایی‌های ارایه شده توسط این ساعت، برای اشخاصی که نمی‌دانند تنظیم خوابشان را از کجا شروع کنند، بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ 5 پرو

بررسی گلکسی واچ 5

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک از نظر ماندگاری شارژ و باتری

بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ را با نگاهی به مشخصات این ساعت هوشمند از نظر ماندگاری شارژ و باتری پیش می‌بریم. ماندگاری شارژ باتری همه ساعت‌های سری گلکسی واچ 6 توسط شرکت سامسونگ به یک صورت اعلام شده یعنی در صورت فعال بودن نمایشگر همیشه روشن 30 ساعت و در صورت خاموش بودن آن، 40 ساعت. اما به نظر می‌رسد که این اعداد و ارقام برای گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متری محافظه کارانه باشند چون تجربه کاربران نشان می‌دهد که در صورت فعال بودن نمایشگر همیشه روشن، این ساعت حداقل 2 روز ماندگاری شارژ دارد.

بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک

مدل 43 میلی‌متری ساعت هوشمند گلکسی واچ باتری کوچکتری دارد بنابراین انتظار نمی‌رود که ماندگاری شارژ آن به اندازه مدل 47 میلی‌متری باشد. بر اساس تجربه کاربران، تخمین 30 تا 40 ساعتی اعلام شده توسط شرکت سامسونگ، برای این مدل بیشتر صدق می‌کند.

گلکسی واچ 6 کلاسیک با یک شارژر بی‌سیم که به پورت USB-C متصل می‌شود، به دست کاربران می‌رسد. شارژ این دستگاه از حالت بدون شارژ تا شارژ صددرصد کمی بیشتر از یک ساعت زمان می‌برد. می‌توانید گلکسی واچ 6 کلاسیک را با گوشی‌های سامسونگ و با سیستم شارژ معکوس این شرکت هم شارژ کنید اما این ساعت هوشمند با پدهای شارژ معمولی Qi سازگار نیست.

قیمت گلکسی واچ 6 کلاسیک

در این بخش از بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک نگاهی به قیمت این ساعت هوشمند داریم. همانطور که قبلاً هم در بررسی مشخصات گلکسی واچ 6 کلاسیک اشاره شد، این ساعت هوشمند سامسونگ دو نسخه 43 و 47 میلی‌متری دارد. قیمت گلکسی واچ 6 کلاسیک با ابعاد 43 میلی‌متر، از 400 دلار شروع می‌شود و قیمت مدل 47 میلی‌متری آن 430 دلار است.

هر دو نسخه این ساعت به رنگ‌های مشکی و نقره‌ای ساخته شده‌اند و با اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE قیمت گلکسی واچ 6 کلاسیک 50 دلار بیشتر می‌شود.

در حال حاضر می‌توان گلکسی واچ 6 کلاسیک را از فروشگاه‌های مختلف خرید و شرکت‌های سامسونگ، آمازون، بست بای و غیره هم این محصول را به فروش می‌رسانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری بلوتوث

بهترین هدست های گیمینگ 2023

محصولات رقیب

بررسی ساعت هوشمند جدید سامسونگ را با نگاهی به محصولات رقیب آن به پایان می‌بریم. قیمت گلکسی واچ 6 کلاسیک از 400 دلار شروع می‌شود در نتیجه در رده ساعت‌های مرغوب با سیستم عامل Wear OS قرار می‌گیرد. می‌توان گفت که مهم‌ترین رقیب گلکسی واچ 6 کلاسیک، مدل ساده این ساعت با قیمت 330 دلار است که به غیر از قاب چرخان، همه قابلیت‌های گلکسی واچ 6 کلاسیک را دارد مگر اینکه قاب چرخان گلکسی واچ 6 کلاسیک که حالت کلیکی دارد، برای شما جذاب‌تر باشد.

Mobvoi TicWatch Pro 5 هم یک ساعت بزرگ و بادوام با سیستم عامل Wear OS است. این ساعت 350 دلاری نسبت به گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متری ماندگاری شارژ بیشتری دارد که به چهار روز هم می‌رسد. اما نسخه سیستم عامل این ساعت هوشمند Wear OS 3.5 است و در حال حاضر به دستیار گوگل دسترسی ندارد.

همچنین در حال حاضر قیمت گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ 450 دلار است که قاب چرخان گلکسی 6 کلاسیک را ندارد اما ماندگاری شارژ طولانی و قابلیت‌هایی اختصاصی برای فعالیت‌های بیرونی دارد از جمله نقشه برداری GPX. انتظار می‌رود که به زودی این ساعت هوشمند هم One UI 5 Watch را دریافت کند در نتیجه قابلیت‌های نرم‌افزاری سری 6 هم به این مدل اضافه می‌شوند مثل راهنمایی برای خواب، تعیین محدوده‌های ضربان قلب در فعالیت‌ها و غیره.

جمع‌بندی

نگاهی به ویژگی های گلکسی واچ 6 کلاسیک نشان می‌دهد که این محصول سامسونگ یک ساعت هوشمند عالی است که بهترین تجربه استفاده از Wear OS را برای شما رقم می‌زند. سرعت عملکرد گلکسی واچ 6 کلاسیک بسیار خوب است؛ همه اپلیکیشن‌های مورد نیاز در این ساعت پشتیبانی می‌شوند؛ ماندگاری شارژ آن به چند روز می‌رسد و تصویر نمایشگر آن بسیار باکیفیت و زیبا است.

اما پیشرفت‌های سالیانه در حوزه گجت‌های پوشیدنی چندان قابل توجه نیستند. مثلاً قاب چرخان گلکسی واچ 6 کلاسیک پیشرفت چشمگیری نسبت به سری 5 محسوب نمی‌شود – این مدل هم نسبت به سری 4 چندان بهتر نبود. اگر ساعتی با سیستم عامل Wear OS 3.5 دارید که همچنان خوب کار می‌کند، به خصوص گلکسی واچ 4 یا 5 در این صورت با خرید گلکسی واچ 6 کلاسیک به قابلیت‌های چندان متفاوتی دسترسی نخواهید داشت.

اما اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند جدید با سیستم عامل Wear OS را دارید و قیمت 400 دلاری این ساعت برای شما زیاد نیست، می‌توانید گلکسی واچ 6 کلاسیک را یکی از گزینه‌ها در نظر بگیرید.

سوالات متداول

آیا گلکسی واچ 6 کلاسیک ضدآب است؟

یکی از مشخصات گلکسی واچ 6 کلاسیک این است که این ساعت نه تنها ضد آب است بلکه کاملاً در برابر نفوذ گل و خاک و ذرات دیگر مهر و موم شده است. در نتیجه گلکسی واچ 6 کلاسیک یکی از بادوام‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار به شمار می‌رود.

آیا امکان دوش گرفتن با گلکسی واچ 6 کلاسیک وجود دارد؟

بله؛ همانطور که اشاره شد، یکی از ویژگی های گلکسی واچ 6 کلاسیک ضد آب بودن با رتبه IP68 است.

آیا گلکسی واچ 6 ECG (نوار قلب) دارد؟

قابلیت ECG فقط در گلکسی واچ 6 و سایر نسخه‌های قبلی گلکسی واچ که با سیستم عامل One UI 5 Watch یا جدیدتر کار می‌کنند وجود دارد. این قابلیت فقط با گوشی‌های گلکسی سامسونگ shc’hv است نه سایر دستگاه‌های اندروید.

بیشتر بخوانید:

منبع:  androidpolice

نظر شما درباره بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر