;
coinex

قابلیت جستجو با تاریخ واتساپ به زودی برای کاربران اندروید فعال خواهد شد

قابلیت جستجو با تاریخ واتساپ در آخرین نسخه بتا این برنامه فعال شد. به زودی این ویژگی در دسترس کلیه کاربران اندروید قرار خواهد گرفت.

با اینکه پیام‌رسان واتساپ در چند ماه گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است، اما باز هم نسبت به رقبای خود قابلیت‌های کمتری دارد. توسعه‌دهندگان واتساپ که به خوبی از این مسئله آگاه هستند همچنان در حال تلاش برای ایجاد تغییرات مفید و مثبت در جهت تقویت تجربه کاربری هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت جستجو با تاریخ واتساپ

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که واتساپ در حال آزمایش قابلیت سرچ با تاریخ است. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های مدنظر خود را بر اساس تاریخ در دسکتاپ جستجو کنند. این قابلیت قبلا در دستگاه‌های iOS فعال شده و حالا در آخرین نسخه بتا واتس‌اپ (ورژن 2.23.24.16) در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

قابلیت جستجو با تاریخ واتساپ

عملکرد این ویژگی کاملا شبیه نام آن است. با وجود این قابلیت، شما می‌توانید هنگام جستجوی پیام در مکالمات خود، از طریق نماد تقویم، تاریخ، ماه و یا سال مدنظر خود را انتخاب کرده و به این ترتیب محدوده جستجو را محدود نمایید. جستجو در مکالمات واتس‌اپ مدت‌هاست که یکی از ضعف‌های برنامه بوده و اکنون ویژگی جستجو بر اساس تاریخ به بهبود آن کمک خواهد کرد.

اگر به نسخه بتای واتس‌اپ دسترسی داشته باشید، می‌توانید آخرین ورژن منتشر شده از آن را در گوگل پلی دانلود کنید. با این حال، ممکن است پس از به‌روزرسانی، گزینه جستجو بر اساس تاریخ برای شما فعال نشود. علت آن هم این است که واتس‌اپ ویژگی‌های آزمایشی جدید خود را به طور هم‌زمان در دسترس همه قرار نمی‌دهد، بلکه به مرور و طی چند هفته آن را برای کلیه کاربران فعال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت جستجو با تاریخ واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر