;
coinex

آیپد ایر 12.9 اینچی و آیپد پرو OLED پس از به‌روزرسانی جدید شرکت اپل وارد بازار می‌شوند

آیپد ایر 12.9 اینچی شرکت اپل جدیدترین مدل این سری است که با تغییرات و به روزرسانی جدید به زودی عرضه می‌شود. طبق اخبار منتشر شده، در کنار این آیپد، مدل‌های پرو OLED نیز عرضه خواهند شد.

به گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo، اپل امسال در کنار آیپد پرو OLED یک iPad Air 12.9-inch جدید هم معرفی خواهد کرد و به این ترتیب، در سال 2024 خط تولید آیپد را ارتقا خواهد داد.

انتظار می‌رود نسخه‌های جدید iPad Air در ابتدای سال 2024 عرضه شوند. مدل‌های جدید iPad Pro نیز تا سه ماه دوم سال جاری عرضه خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آیپد ایر 12.9 اینچی

براساس پیش‌بینی مینگ چی گو، شرکت اپل برای اولین بار در کنار آیپد ایر 10.9 اینچی، از آیپد ایر 12.9 اینچی هم رونمایی خواهد کرد. این مدل با اینکه در ابعاد iPad Pro عرضه می‌شود اما به احتمال زیاد نمایشگر مینی LED پرو را نخواهد داشت. اما Kuo می‌گوید که صفحۀ پشتی iPad Air 12.9-inch اکسیدی خواهد بود که عملکرد بهتری نسبت به مدل کوچکتر دارد. Ming-Chi Kuo همچنین اعلام کرد که در آینده دو مدل M3 از آیپد پروی جدید عرضه می‌شود، این دو مدل نمایشگر مینی ال‌ای‌دی OLED را ندارند و در صفحه پشتی آنها از پنل LTPO که در آیفون 15 پرو به کار رفته بود استفاده می‌شود.

آیپد ایر 12.9 اینچی

مابقی مجموعۀ iPad نیز به روزرسانی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که نسل یازده آیپد و iPad mini جدید در نیمه دوم سال 2024 وارد بازار شوند.

شرکت اپل آخرین آیپدهای جدید خود را بیش از یک سال پیش معرفی کرد. به همین دلیل بسیاری از کاربران منتظر مدل‌های جدید آیپد این شرکت هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر