coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپل می‌خواهد iOS 18 «جسورانه و جذاب» باشد

مهمترین ویژگی‌ های آی او اس 18 در سال آینده رونمایی خواهند شد. بلومبرگ حدود یک هفته پیش در گزارشی اعلام کرد که شرکت اپل توسعه ویژگی های جدید iOS 18 را متوقف کرده تا به رفع اشکالات آن بپردازد.

با وجود این وقفۀ یک هفته‌ای، شرکت اپل امیدوار است بتواند نرم‌افزار آیفون را در سال جاری به‌روزرسانی کند.

به گزارش مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین خبرنامۀ Power On، در داخل شرکت اپل، iOS 18 را با عنوان «جسورانه و جذاب» می‌شناسند. هدف از این به‌روزرسانی این است که  iOS 18 در کنار بهبود در عملکرد و امنیت، با ویژگی‌ها و طراحی جدید عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مهمترین ویژگی‌ های آی او اس 18

در مورد مهمترین ویژگی‌ های آی او اس 18 جزئیاتی در دسترس نیست، اما گورمن می‌گوید که iOS 18 «پس از چند سال به‌روزرسانی متوسط» با ویژگی‌های‌ جدید و جذاب برای کاربران iPhone و iPad عرضه می‌شود. آخرین به‌روزرسانی عمدۀ آیفون در iOS 14 در سال 2020 انجام شد؛ در نتیجۀ این به‌روزرسانی، پشتیبانی از ویجت‌های صفحه اصلی به آن اضافه شد.

 

بلومبرگ پیش از این گزارش داده بود که اپل مجموعه‌ای گسترده از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید را بر روی iOS 18 توسعه می‌دهد.

این تأخیر یک هفته‌ای در توسعه ویژگی های آی او اس 18 چطور بر عرضۀ آن در سال آینده تأثیر خواهد داشت؟ به گفتۀ گورمن، احتمالا انتشار نهایی این سیستم عامل به طور قابل توجهی به تعویق نمی‌افتد. او همچنین بدترین سناریو را اینطور عنوان کرد: «احتمالا شرکت اپل در پایان فرآیند توسعه برای از بین بردن اشکالات زمان کمتری خواهد داشت.»

البته ما هنوز هفت ماه با رونمایی iOS 18 در رویداد WWDC 2024 فاصله داریم. تا پاییز بعد و زمان رونمایی از جذابترین ویژگی های آی او اس 18 ممکن است چیزهای زیادی تغییر کند.

به نظر شما جذابترین ویژگی های آی او اس 18 چه خواهد بود؟ مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و طراحی‌های جدید را ترجیح می‌دهید یا دوست دارید باگ‌های اساسی iOS 18 رفع شود و کیفیت آن بالاتر برود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر