;
coinex

ساعت پخش سریال داوینچیز از نماوا [+خلاصه داستان]

داوینچیز (Da Vinci’s) به کارگردانی افشین هاشمی یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های نمایش خانگی است که به ‌زودی از نماوا منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال داوینچیز با ما همراه شوید.

سریال کمدی، ماجراجویی، درام، معمایی و خانوادگی داوینچیز به تهیه‌کنندگی مهدی منیری برای شبکه نمایش خانگی نماوا ساخته شده است. فیلمنامه این سریال را آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی به صورت مشترک، نوشته‌اند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کمدی و ماجراجویی هستید، می‌توانید سریال داوینچیز را از روز سه‌شنبه (29 آبان ماه 1402) از پلتفرم نماوا تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال داوینچیز و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال داوینچیز از نماوا

با قطعی شدن پخش مجموعه سریال داوینچیز از پلتفرم نماوا، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال داوینچیز کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال داوینچیز 29 آبان ماه 1402 است. به این ترتیب سریال داوینچیز سه‌شنبه هر هفته ساعت 09:30 از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند. (این ساعت و تاریخ پخش سریال داوینچیز قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.)

تاریخ پخش سریال داوینچیز
ساعت پخش سریال داوینچیز از نماوا

داوینچیز یک سریال کمدی و شاد است که فضای قدیمی دارد و احتمالا 15 تا 20 قسمت خواهد داشت. بازیگران توانمند و مطرحی از جمله سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری و یدالله شادمانی در این سریال طنز خانوادگی نقش‌آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال داوینچیز

پس از پرداختن به ساعت پخش  سریال داوینچیز، سراغ قصه‌ی این مجموعه ماجراجویی کمدی خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی زن و شوهری به نام پرویز و ملیحه است که کارمند یک موزه کوچک در تهران هستند.

 داستان سریال داوینچیز
سریال داوینچیز کی پخش می شود ؟

در خلاصه داستان سریال داوینچیز آمده است: «پرویز و ملیحه زن و شوهری هستند که در موزه‌ای در تهران کار می‌کنند. یک شب که این زوج مشغول انجام وظایف خود هستند، اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد. آن‌ها به طور اتفاقی یک تابلو از لئوناردو داوینچی پیدا می‌کنند و این سرآغاز ماجراهای مختلفی است که زندگی پرویز و ملیحه را سر یک دوراهی قرار داده و حتی می‌تواند زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.»

کارگردان سریال داوینچیز

سید افشین هاشمی ‌مرغزار که در عرصه هنر و سینما و تلویزیون به افشین هاشمی شهرت دارد، در بیستم مهر ماه سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مهندسی شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان بوده و مدرک فوق لیسانس کارگردانی خود را از دانشگاه هنر دریافت کرده است.

تاریخ پخش سریال داوینچیز

هاشمی از سال ۱۳۷۲ کار هنری خود را از تئاتر شروع کرد. او با نقش‌آفرینی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک (رضا میرکریمی) برای اولین بار بازیگری در سینما را تجربه کرد.

نمایش هدیه جشن سالگرد، فیلم پابرهنه در بهشت، فیلم مستند خط باریک قرمز، فیلم خداحافظ دختر شیرازی، مجموعه مسافرخانه سعادت، فیلم سال دوم دانشکده من، سریال گاوصندوق،‌ فیلم بهشت گمشده و سریال شبکه مخفی زنان از آثار برجسته‌ی کارنامه هنری افشین هاشمی به شمار می‌آیند.

هاشمی یکی از بهترین بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینماست که در کارگردانی، فیلمنامه ‌نویسی و نوازندگی نیز تبحر دارد.

افشین هاشمی در یکی از مصاحبه‌هایش ‌درباره‌ی آغاز نقش‌آفرینی در تئاتر، شرکت در کلاس بازیگری و نویسندگی گفته بود: «سال 75 وقتی 21 ساله بودم، تئاتر در جشنواره آتشکار و سال 76 تئاتری را در جشنواره دانشجویی اجرا کردم و برای هر کدامشان جایزه هم گرفتم.

زمانی برای کلاس‌های امین تارخ و سمندریان ثبت نام کردم اما پولم به شهریه آنها نرسید. سپس به صورت آکادمیک از طریق دانشگاه هنر کارگردانی خواندم.

من یک بازیگرم. نویسندگی‌ام از بازیگری‌ام می‌آید. من جای شخصیت‌هایم بازی می‌کنم. اما بعدتر نویسندگی به بازیگری‌ام کمک کرد و فیلمنامه‌نویس هم شدم.»

 

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال داوینچیز نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری و یدالله شادمانی نقش‌آفرینی کردند.

سریال داوینچیز چند قسمتی است؟

این سریال که احتمالا 15 تا 20 قسمت دارد، به کارگردانی افشین هاشمی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال داوینچیز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر