coinex
راهنمای خرید تکراتو

حذف اکانت تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام در آپدیت جدید [+ آموزش حذف کاربری اکانت Threads]

حذف اکانت تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام امکان‌پذیر شد. حال کاربران می‌توانند به راحتی بدون اینکه نیاز باشد از حساب اینستاگرام خود خارج شوند، اکانت تردز را حذف کنند.

شرکت متا هنگام معرفی اپلیکیشن تردز تصمیم گرفت از اعتبارنامه‌های مشابه اینستاگرام استفاده کند تا کاربران مجبور نباشند برای استفاده از این پلتفرم میکروبلاگینگ جدید یک اکانت جدید بسازند. به همین دلیل کاربران نمی‌توانستند اکانت Threads خود را بدون حذف اکانت اینستاگرام، حذف یا پاک کنند.

خوشبختانه متا در به‌روزرسانی جدید، مشکل خروج از اکانت تردز را رفع خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حذف اکانت تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام

طبق گفته‌های آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، آخرین نسخه اپلیکیشن تردز برای iOS و اندروید اکنون گزینه‌ای دارد که به کاربران اجازه می‌دهد اکانت Threads را بدون خروج از اکانت اینستاگرام خود حذف کنند.

کاربران برای حذف اکانت تردز باید این مسیر را طی کنند:

Settings > Account > Delete or Deactivate Profile

در صورتی که قصد داشته باشید مجددا اکانت تردز خود را فعال کنید، باید گزینه Deactivate Profile را انتخاب کنید تا حساب شما به‌طور موقت غیرفعال شود. اگر گزینه Delete را بزنید، متا پروفایل و تمام پست‌های شما را حذف خواهد کرد؛ اما هیچ تأثیری بر اکانت اینستاگرام شما نخواهد گذاشت.

حذف اکانت تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام

بسیاری از کاربرانی که قصد داشتند از اپلیکیشن تردز خارج شوند با این مشکل حذف اکانت اینستاگرام مواجه بودند. شرکت متا در گزارشی که در ماه سپتامبر منتشر شد، اعلام کرد که تیم تردز در حال کار بر روی جداسازی این اپلیکیشن از اکانت اینستاگرام است.

به یاد داشته باشید که احتمالا بلافاصله بعد از به‌روزرسانی تردز این گزینه را مشاهده نخواهید کرد و باید کمی صبر کنید تا به تنظیمات شما اضافه شود. علاوه‌براین در تنظیمات تردز گزینۀ دیگری هم اضافه شده که پست‌ها به عنوان پیشنهاد در فیسبوک و اینستاگرام نشان داده نشوند.

در مورد اپلیکیشن تردز بیشتر بدانیم

اپلیکیشن تردز از زمان انتشار تا کنون، فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. این پلتفرم تنها ظرف مدت 5 روز به 100 میلیون کاربر رسید و از ChatGPT پیشی گرفت. اما بسیاری از کاربران به دلیل کمبود برخی امکانات این اپلیکیشن را رها کردند.

تیم تردز از آن زمان به‌روز‌رسانی‌های بسیاری را برای این اپلیکیشن منتشر کرده است. از جمله امکانات جدید تردز می‌توان به GIF، افزودن نظرسنجی، دکمه ویرایش و حتی نسخه تحت وب اشاره کرد. این ویژگی‌ها برخی کاربران را دوباره به این اپلیکیشن برگرداند. در حال حاضر تیم تردز بر روی پیاده‌سازی امکانات پرطرفدار بر روی این اپلیکیشن کار می‌کند.

اگر به هر دلیلی قصد حذف اکانت تردز را داشتید، حال به راحتی می‌توانید بدون آسیب به اکانت اینستاگرام خود این کار را انجام دهید. گرچه متا کم‌کم امکانات بهتری را به تردز اضافه می‌کند، با این حال، شاید بد نباشد کمی به آن فرصت بدهیم و امکانات جدید آن را ببینیم. نظر شما چیست؟ اکانت تردز خود را حذف می‌کنید یا به آن فرصت می‌دهید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و برای دنبال کردن اخبار تکنولوژی با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر