;
coinex

پیامد توقف فروش اکانت Chat GPT Plus ؛کاربران حساب های خود را می فروشند

با تصمیم توسعه دهندگان openAl برای توقف ثبت‌نام‌های جدید Chat GPT Plus ، خریدوفروش حساب‌های کاربری این ربات رونق گرفته است.

Chat GPT یک چت‌بات هوش مصنوعی بوده که توسط OpenAl تولید شده است. این ربات که اخیرا تقاضای زیادی هم داشته، می‌تواند متنی مانند مکالمه با یک انسان را ایجاد کرده و تجربه گفتگوی دوطرفه و جذاب رابرای کاربران فراهم کند. اما پس از اولین کنفرانس در سان‌فرانسیسکو، توسعه دهندگان OpenAl تصمیم گرفتند ثبت نام‌های جدید را متوقف کنند.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


پیامد توقف فروش اکانت Chat GPT Plus

سازنده این ربات در کنفرانس اخیرش طیف وسیعی از بروزرسانی‌ها و محصولات جدید را بر اساس مدل GPT خود اعلام کرد. Chat GPT Store که سرویس جدید Open Al است، به کاربران اجازه می‌دهد نسخه‌های سفارشی خود از Chat GPT را مقاوم در برابر کپی رایت بسازند که از مشتریان محافظت کرده و در صورت مواجه شدن با مسائل قانونی در مورد نقص کپی رایت، هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.

 

پیامد توقف فروش اکانت Chat GPT Plus
پیامد توقف فروش اکانت Chat GPT Plus

پس از استقبال شدید کاربران از رویداد Dev Day مدیر عامل OpenAl اعلام کرد این شرکت قصد دارد پیش از ارائه اشتراک‌های بیشتر، مطمئن شود کاربران تجربه خوبی از استفاده این ربات خواهند داشت.

بر اساس صفحه فروش در فروشگاه ای بی، کاربران در حال فروش حساب‌های اشتراک 20دلاری، Chat GPT Plus با قیمت‌های پایین‌تر هستند.

در حالی که OpenAI مستقیماً درمورد فروش حساب‌های ChatGPT Plus در eBay اظهار نظری نکرده، اما احتمالاً وضعیت را زیر نظر دارد و ممکن است علیه کاربرانی که حساب‌های خود را می‌فروشند، اقدام کند.

اگرچه هیچ جدول زمانی مشخصی برای در دسترس بودن دوباره‌ی خرید اشتراک وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که این توقف مدت زیادی طول نکشد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی پیامد توقف فروش اکانت Chat GPT Plus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر