coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه جهانی وان پلاس 12 فایوجی مشخص شد

پس از درز اخبار مبنی بر تاریخ رونمایی گوشی جدید وان پلاس در چین، حالا اطلاعاتی درباره زمان عرضه جهانی وان پلاس 12 فایوجی منتشر شده است.

همان‌طور که می‌دانید وان پلاس قصد دارد در تاریخ 4 دسامبر و در تولد ده سالگی خود از گوشی پرچمدار جدیدش یعنی OnePlus 12 رونمایی کند. با این حال هنوز هیچ بیانیه رسمی از سوی وان پلاس منتشر نشده که مشخص کند این گوشی در چه تاریخی به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه جهانی وان پلاس 12 فایوجی

با آنکه وان پلاس هنوز هیچ سخنی درباره عرضه جهانی وان پلاس 12 فایوجی به میان نیاورده است، اما افشاگری قابل اعتماد در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مدعی شده که این گوشی در ژانویه 2024 وارد بازار جهانی خواهد شد.

عرضه جهانی وان پلاس 12 فایوجی

این شخص که Max Jambor نام دارد در پست مربوط به وان پلاس از کلمه «سری» دو مرتبه استفاده کرده است و از این رو انتظار می‌رود که در رویداد پیش رو از گوشی OnePlus 12R (نسخه چینی OnePlus Ace 3 ) نیز رونمایی شود. اگر به یاد داشته باشید سال گذشته هم دو گوشی OnePlus 11R و OnePlus 11 با یکدیگر و هم‌زمان در هند معرفی شدند. انتظار می‌رود که وان پلاس 12 فایوجی از مشخصات احتمالی زیر برخوردار باشد:

  • صفحه نمایش: یک پنل 6.82 اینچی BOE X1 OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 2K
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 3 (مشابه سری آیکو 12 و شیائومی 14)
  • دوربین: دوربین اصلی (لنز LYT-T808) + دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی (لنز OmniVision OV64B) با زوم 3 برابر + دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی (لنز IMX581) + دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • نرم افزار: رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14

همچنین پیش‌بینی می‌شود که این گوشی با حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 و 16 گیگابایت رم از نوع  LPDDR5x به بازار عرضه شود. گفته می‌شود که وان پلاس 12 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ سیمی 100 واتی تامین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عرضه جهانی وان پلاس 12 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر