;
coinex

تماشا کنید: اولین رندهای گلکسی A35 منتشر شد

اولین رندهای گلکسی A35 منتشر شد؛ در این تصاویر طراحی مدرن سامسونگ، با یک صفحه نمایش متفاوت را مشاهده می‌کنیم که برای خانواده A35 یک نوآوری محسوب می‌شود.

در حالی که همه منتظر انتشار گلکسی S24 در ماه ژانویه «دی و بهمن» بودند، براساس تصاویری که مای‌ اسمارت‌ پرایس فاش کرده است به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه های دیگری هم در سر دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین رندهای گلکسی A35 منتشر شد

بر اساس اولین رندهای منتشر شده، ابعاد گلکسی A35 به 161.6 در 77.9 در 8.2 میلی‌متر می‌رسد. به‌احتمال زیاد این گوشی از صفحه‌نمایش 6.6 اینچی +Full HD از نوع اولد با نام تجاری سوپر امولد بهره می‌برد، نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز مشخصات صفحه‌نمایش این گوشی را تکمیل می‌کند. فریم آن مانند رندر‌های فاش‌شده از گلکسی A15 و A25 ، برآمدگی جزئی نزدیک به کلید‌های فیزیکی برای کنترل صدا دکمه پاور دارد اما به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت A35 با گوشی‌هام نام برده متفاوت است و بر روی صفحه نمایش قرار دارد.

اولین رندهای گلکسی A35
اولین رندهای گلکسی A35

اسلات سیم‌کارت‌های گلکسی A35 که از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند، در بخش بالایی آن قرار دارد. همچنین، اسپیکر اصلی به‌همراه درگاه Type-C در بخش پایینی گوشی تعبیه شده است. از‌ لحاظ نرم‌افزاری  گلکسی A35 به حدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری سامسونگ، یعنی One UI 6، مبتنی‌بر اندروید 14 مجهز است.

در قسمت پشتی گوشی، دوربین سه‌گانه با چینش عمودی دیده می‌شوند . دوربین‌های اصلی و فرعی گلکسی A35  به‌ترتیب سنسور‌های 50 و 13 مگاپیکسلی دارند. دوربین‌های دیگر این گوشی نیز شامل لنز‌های اولتراواید و ماکرو می‌شوند و به‌ترتیب سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی خواهند داشت. انتظار می‌رود گوشی توانایی ضبط فیلم‌هایی با وضوح 4K را داشته باشد.

به نظر می‌رسد که گلکسی A35 به پردازنده اگزینوس 1480 و گرافیک مبتنی‌بر معماری AMD RDNA2 مجهز شود. نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد.

نکته جالبی که در اولین رندر های منتشر شده از گلکسی A35 دیده می‌شود این است که در طراحی این گوشی مانند گلکسی A54 بریدگی‌ حفره‌مانند در سطح نمایشگر وجود دارد این بریدگی در مقایسه‌ با بریدگی U شکل موجود در گلکسی A34 ارتقای بزرگی محسوب می‌شود.

تاریخ عرضه این گوشی هنوز اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد همانند گلکسی A15 و گلکسی A25 تا ماه‌های آینده وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اولین رندهای گلکسی A35 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر