coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت محصولات ایران خودرو آذر 1402 ؛ لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو آذر 1402 با ارسال جدول قیمت جدید اعلام شد. در لیست زیر قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو تغییراتی داشته است.

قیمت محصولات ایران خودرو آذر 1402 با کمی تغییرات اعلام شد. ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز داخلی مانند دیگر خودروسازان مستقر در ایران، قیمت جدید محصولات خود را برای آذرماه منتشر کرد. در لیست قیمت جدید ایران خودرو درمجموع 10 مدل خودرو از خودروهای داخلی و سه مدل خودرو از خودروهای مونتاژی ایران خودرو درج شده‌اند. در ادامه می‌توانید جدول قیمت جدید محصولات ایران خودرو را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: طرح تبدیل حواله ایران خودرو آذر 1402 [+ جزئیات و جدول]

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر 1402

ایران خودرو قیمت محصولات خود در آذرماه 1402 را اعلام کرد. در لیست قیمت زیر فقط قیمت محصولاتی درج شده است که در ماه جاری تولید شده‌اند و اگر محصولی از این خودروسار در لیست وجود ندارد، یعنی تاکنون در ماه آدر تولید نشده است.

نام محصول قیمت محصول (تومان)
پارس بنزینی XU7P ۲۹۴.۱۳۳.۰۰۰
سورن پلاس دوگانه‌سوز ۳۷۲.۵۰۹.۰۰۰
تارا دستی V1 پلاس ۵۸۰.۱۲۰.۰۰۰
تارا اتوماتیک V4 ۶۸۱.۴۳۴.۰۰۰
۲۰۷ دستی پانوراما (ارتقایافته) ۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰
۲۰۷ اتوماتیک پانوراما (ارتقایافته) ۶۰۲.۷۳۵.۰۰۰
۲۰۷ دستی TU3 ۳۲۳.۸۰۰.۰۰۰
هایما S7 ۱.۰۲۳.۰۰۰.۰۰۰
هایما ۸S ۱.۲۱۳.۹۵۴.۰۰۰
هایما ۷X ۱.۴۸۲.۲۲۴.۰۰۰

ایران خودرو روز گذشته نیز طرح تبدیل حواله‌های خود با تعهدات منقضی شده را آغاز کرد. در این طرح متقاضیان می‌توانند حواله‌های خود را با یکی از 14 مدل خودروهای حاضر در این طرح تعویض کنند. البته این شرکت نکاتی مهمی را نیز برای شرکت در این طرح متذکر شد که متقاضیان می‌بایست آنها را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت های کارخانه ای جدید ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر