coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات نمایشگر وان پلاس 12 و تصویر زنده آن لو رفت

تا زمان رونمایی وان پلاس 12، پرچم‌دار بعدی این برند، زمان زیادی باقی نمانده و در آخرین اخبار تکنولوژی، مشخصات نمایشگر وان پلاس 12 و تصویر هندزآن آن لو رفته است.

افشاگر DigitalChatStation یک پست طولانی در وبیو منتشر کرده است و در آن بر روی نمایشگر OnePlus 12 متمرکز شده و همچنین تصاویر واقعی دستگاه و نمایشگر BOE X1 را نیز ارائه می‌دهد. پیش از این هم جزئیاتی در خصوص رنگ بندی و مشخصات دوربین وان پلاس 12 لو رفته بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نمایشگر وان پلاس 12 و تصویر هندزآن آن لو رفت

وان‌پلاس 12 دارای نمایشگر 6.82 اینچی 8T LTPO OLED با رزولوشن 1,440 × 3,168 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 1-120 هرتز خواهد بود. پنل ساخته شده توسط BOE در حالت خودکار 4,500 نیت روشنایی دارد و در استفاده عادی می‌توان آن را به‌صورت دستی روی 1,722 نیت تنظیم کرد.

مشخصات نمایشگر وان پلاس 12 و تصاویر هنذآن آن لو رفت

همچنین اعلام شده که نمایشگر وان‌پلاس 12 دارای JNCD متوسط برابر با 0.35 و گواهی A+ از DisplayMate برای روشنایی و دقت رنگ استثنایی است. نمایشگر جدید با چیپ نمایش P1 اوپو همراه شده است و قابلیت کاهش پالس PWM با نرخ 2,160 هرتز برای محافظت از چشم را داراست.

مشخصات نمایشگر وان پلاس 12 و تصاویر هنذآن آن لو رفت

همچنین می‌دانیم که پنل توسعه یافته توسط BOE، دقت رنگ بهبود یافته‌ای با الگوریتم‌های برجسته‌کننده نور خورشید و فناوری کالیبراسیون پیکسل تکی ارائه خواهد داد.

مشخصات نمایشگر وان پلاس 12 و تصاویر هنذآن آن لو رفت

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نمایشگر وان پلاس 12 و تصاویر لو رفته این گوشی چیست؟ به نظر شما این گوشی پس از عرضه با استقبال مردم همراه خواهد شد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر