coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

باتری گلکسی A25 5G تاییدیه Safety Korea را دریافت کرد

به دنبال دریافت مجوزها و گواهی‌های مختلف، این بار باتری گلکسی A25 5G در سایت Safety Korea ثبت شده و تاییدیه این سایت را دریافت کرده است.

گوشی‌های میانرده و اقتصادی سامسونگ همواره مورد استقبال بازار‌های خاص از جمله هند و خاورمیانه قرار گرفته است. امسال نیز سامسونگ قصد دارد گوشی‌های جدیدی از سری A را روانه بازار کند. طبق اطلاعات، گوشی‌های گلکسی A25 5G و گلکسی A15 5G اولین گوشی‌های سری A هستند که معرفی‌ خواهند شد.

خرید بلیط هواپیما

تا‌کنون اطلاعات زیادی از جمله رندرها و مشخصات پردازنده و دوربین گوشی Galaxy A25 5G به بیرون درز کرده است. اکنون نیز باتری گلکسی A25 5G در سایت Safety Korea، پایگاه تایید سلامت محصولات در کره جنوبی، ثبت شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات باتری گلکسی A25 5G

باتری گلکسی A25 5G با کد مدل EB-BA256ABS به همراه عکس آن در سایت Safety Korea ثبت شد. با این حال، هنوز جزئیاتی همچون ظرفیت باتری، توان مصرفی و سرعت شارژ این گوشی مشخص نشده است. اما احتمالا Samsung Galaxy A25 5G از یک باتری با ظرفیت 5000mAh با شارژ سریع 25 واتی بهره می‌برد.

پیش‌تر این گوشی در سایت IMDA سنگاپور با پشتیبانی از NFC قرار گرفته و چند هفته پیش نیز گواهی‌های GCF و TUV Rheinland را دریافت کرده بود. اخذ مجوز‌ها و گواهی‌های مختلف نشان می‌دهد که این گوشی به زودی معرفی و عرضه خواهد شد.

باتری گلکسی A25 5G

مشخصات گلکسی A25 5G

به لطف اطلاعات لو رفته تقریبا از تمام مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A25 فایوجی خبر داریم و در ادامه آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

  • پردازنده: Exynos 1280 با لیتوگرافی 4nm و پردازنده گرافیکی Mail-G86
  • دوربین: دوربین اصلی 50 مگا‌پیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگا‌پیکسلی، دوربین ماکرو 2مگا‌پیکسلی، دوربین سلفی 13 مگا‌پیکسلی
  • نمایشگر: در اندازه 6.5 اینچ از نوع Super Amoled با رفرش ریت 120hz و بیشینه روشنایی 1000nits

گلکسی A25 5G

این گوشی در دو مدل با 6GB Ram/128GB Rom و 8GB Ram/256 Rom و با پشتیبانی از کارت SD و جک 3.5mm هدفون به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی گلکسی A25 5G در اواخر این ماه یا اوایل ماه بعدی معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره باتری گلکسی A25 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر