;
coinex

امتیاز بنچمارک وان پلاس 12 پیش از عرضه رسمی در وب‌سایت AnTuTu قرار گرفت

امتیاز بنچمارک وان پلاس 12 در AnTuTu ظاهر شد. این گوشی به زودی و هم‌زمان با تولد ده سالگی شرکت وان پلاس در ماه دسامبر معرفی خواهد شد.

زمان زیادی تا معرفی رسمی پرچمدار آینده شرکت وان پلاس یعنی گوشی وان پلاس 12 باقی نمانده و هر روز اخبار جدیدی از این دستگاه در سطح اینترنت پخش می‌شود. امروز نیز گزارش‌هایی منتشر شده که از ظاهر شدن این گوشی در وبسایت بنچمارک AnTuTu خبر می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


امتیاز بنچمارک وان پلاس 12

پرچمدار آینده OnePlus با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و حداکثر 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، موفق شد بالاترین امتیاز AnTuTu در تاریخ را از آن خود کند. امتیاز کلی این گوشی در این وبسایت برابر 2,333,033 ثبت شده است.

اگر بخواهیم این امتیاز کلی را در قسمت‌های مختلف تفکیک کنیم، امتیاز 533,566 مربوط به بخش CPU، امتیاز 904,961 مربوط به بخش GPU، امتیاز 538,511 مربوط به مموری و امتیاز 355,995 مربوط به UX می‌شود.

امتیاز بنچمارک وان پلاس 12

وان پلاس 12 علاوه بر پردازنده پرچمدار کوالکام و رم و حافظه بالا از یک سیستم اتلاف حرارت بزرگ VC نیز برخوردار است که به چیپست اجازه می‌دهد زیر فشار تسک‌های سنگین و تحت آزمایش‌های AnTuTu عملکرد فوق العاده‌ای را از خود نشان دهد.

از دیگر مشخصات OnePlus 12 که تاکنون فاش شده می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و بهبود کنترل‌های لمسی اشاره کرد. این گوشی هنوز گواهی IP68 را دریافت نکرده اما در تست شبیه‌سازی باران کنترل لمسی آن حتی در مقایسه با آیفون 15 پرو نیز بهتر بوده است.

قرار است وان پلاس 12 در تاریخ 5 دسامبر در چین معرفی شود. انتظار می‌رود که رونمایی جهانی این گوشی در تاریخ 23 ژانویه اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره امتیاز بنچمارک وان پلاس 12 و قدرت پردازنده این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر